Gdy po zaledwie dwóch tygodniach od premiery Gears of War, oficjalnie potwierdzono, że gra sprzedała się w nakładzie miliona egzemplarzy na świecie, nikt nie miał wątpliwości, że najnowsza produkcja studia Epic jest wielkim hitem.

Zaraz potem przyszedł czas na podbój Live’a, który do tej pory niepodzielnie należał do serii Halo. Ale to już przeszłość. Spartanie z Master Chiefem polegli w starciu z Marcusem Fenixem i jego oddziałem żołnierzy COG. Gears of War jest aktualnie najbardziej obleganą grą w sieci Microsoftu. Co więcej, przyczynił się do 50% wzrostu sprzedaży złotych subskrypcji Live’a potrzebnych do gry z innymi.

Miesiąc później, w sumie sześć tygodni od Emergence Day, jak autorzy nazwali datę premiery, Gears of War przebił się przez kolejną granicę – 2 milionów egzemplarzy sprzedanych na całym świecie. W tym milion w samych tylko USA, co pozwoliło grze na osiągnięcie tam tytułu Platyny.

Ale to nie koniec dobrych wiadomości dla fanów Marcusa. Podczas jednego z wywiadów szef Epic, Mike Capps, nie tylko potwierdził produkcję dodatków do gry, które będzie można zgrać przez Marketplace – integralną część usługi Live, ale dodał, że wszystkie będą za darmo!

„Tak to robimy. To Epic” – podsumował Capps.

Biorąc pod uwagę ostatnie doniesienia o tym, że Gears of War ma być trylogią posiadacze 360’tek mają powody do radości.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

2 KOMENTARZE

  1. Osobiście wyniki sprzedaży mnie nie dziwią, ponieważ tytuł ten już zyskał miano „must-have” i każdy szanujący się posiadacz X360 powinien go mieć w swojej kolekcji chociażby tylko po to aby pokazać do czego jego maszynka jest zdolna 😉

Skomentuj Andrzej Panasz Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here