Czekacie na Halo 3: ODST? Jeśli tak to jesteście w gronie milionów fanatycznych wyznawców trylogii Masterchiefa. Gra zadebiutować ma na rynku już 22 września i z pewnością stanie się kasowym przebojem. Przecież żaden z prawie 10 milionowej rzeszy (według VGChartz 9,92 mln) nabywców Halo 3 nie przegapi przygód w Nowej Mombasie. Niestety Orbital Drop Ship Trooper posiada tę samą wadę co oryginał, a jest nią… obniżona rozdzielczość. Niestety ODST podobnie jak Halo 3 i na przykład Haze z PS3 nie obsługuje trybu 720p i graczom przyjdzie cieszyć się rozdzielczością rzędu 1152×640. Takie informacje wyjawił w wypowiedzi dla serwisu 360Gamer przedstawiciel Bungie, pan Lars Bakken. Co jeszcze? Według informacji ujawnionych przez Bakkena Halo 3: ODST to ten sam sprawdzony silnik graficzny, ale oprawa wizualna ma być bardziej „dopieszczona” choć nie ujrzymy żadnych nowinek w stosunku do trzeciego Halo.

Poniżej możecie obejrzeć nowy materiał wideo z Halo 3: ODST. Na nas jakoś nie zrobił wrażenia.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

10 KOMENTARZE

  1. W tamtym halo nie było 720p to po co zmieniać tradycje :P. A oprawa wizualna osobiście jest całkiem dobra w tym Halo nie jest aż tak świecąca jak w poprzednim. A nawet jak by było mniejsza rozdzielczość niż 1152×640 to ludzie i tak to kupią bo nazywa się halo, choć teraz nie ma Master Chief(a). . .

  2. jako jeden z tych 10mln fanów powiem, że raczej nie kupię sobie nowej odsłony serii. Czemu? nie wiem ale na razie nie planuje tak jak planowałem z 3 częścią. Co do zaniżonej rozdzielczości kompletnie mi to nie przeszkadzało bo magia halo nie polegała na tym że gra wyglądała zabójczo i wykorzystywała wszystkie najnowsze bajery graficzne tylko na fantastycznym gameplayu. Fakt, że historia infantylna (jak wiele gier ma bardzo dobrą fabułę?) ale przedstawiona bardzo fajnie. Gra dynamiczna i nie ma zbyt wielu przestoi i nudnych momentów. Ten jak dla mnie najważniejszy aspekt grywalności był zrealizowany po mistrzowsku i życzył bym sobie aby większość producentów poszła na lekcje do bungie i się nauczyło jak z banalnej historii uczynić grę z dobrym gameplayem

  3. Koncowka 640 to juz nawet nie minimalny standart HD cofaja sie w czasie Xbox jest reklamowany jako konsola z najwieksza iloscia gier w full HD co za sciema skoro najlepsze gry nie siegaja nawet do minimum Nie ladnie oj nie ladnie

    • Koncowka 640 to juz nawet nie minimalny standart HD cofaja sie w czasie Xbox jest reklamowany jako konsola z najwieksza iloscia gier w full HD co za sciema skoro najlepsze gry nie siegaja nawet do minimum Nie ladnie oj nie ladnie

      Nikt się nie cofa w czasie. Taki mają środowisko na którym tworzą gry Halo. A pozatym jeśli uważasz, że gry w poprzedniej genracji nie miały przycinanych rozdzielczości natywnych to jesteś w wielkim błędzie. God of Wary są tego najlpeszym przykładem. Prezetnują sieolśniewająco a pracują grubo poniżej 640-480.

  4. gooralesko ale Halo 3 to i w dniu premiery graficznie nie robił na nikim wrażenia, a teraz dodatek w 2 lata później = typowy skok na kasę. Nawet nie udają że się starają.

  5. Kolabor jak mówiłem w swoim komentarzu tylko o sprawach technicznych. Kwestii czysto ekonomicznych czy też jak wolisz skoku na kasę nawet nie tknąłem 😉

  6. w takim razie screeny sa podrasowane bo wiekszosc sa w 1280 / 720 :PKolabor666 jak juz zabierasz sie za porownanie to chociaz nie porownuj obecnej generacji z poprzednia generacja bo nie po to ludzie kupuja telewizory kupuja zeby do czasow SVGA sie cofac

  7. Panowie chyba nie widzieli Halo 3 w ruchu. Gra nadal prezentuje się bardzo dobrze, ODST na filmikach wygląda jeszcze lepiej niż podstawka. Tak więc w czym problem?

Skomentuj Łukasz Wójcik Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here