To już drugi rok obecności Xboxa 360 na rynku. Trzeba przyznać, że maszynka Microsoftu rozpędza się coraz szybciej. Lista zapowiedzi na nadchodzące miesiące wygląda wyśmienicie i co najważniejsze – jest bardzo różnorodna.

Przedstawiamy wam nasze typy najgorętszych tytułów na Xboxa 360 w roku 2007. Co prawda marne są szanse, że wszystkie wyjdą na czas. Niektóre być może zostaną przełożone, lecz lista jest tak pokaźna, że wybór i tak pozostanie ogromny. Klikając na pogrubione tytuły gier przeniesiesz się do odpowiednich stron naszej encyklopedii, gdzie znajdziesz wszystkie dostępne informacje o danej grze.

W to zagramy

Crackdown zarządzi jak nic

Crackdown – lubicie Grand Theft Auto? Ogromny, otwarty świat? A może totalną destrukcję na ekranie? Jeśli na któreś z tych pytań odpowiedzieliście twierdząco, to koniecznie śledźcie ten tytuł. Crackdown to odpowiedź z „przymrużeniem oka” Microsoftu na Rockstarowe GTA. I może to być odpowiedź nad wyraz udana, bo grę tworzy studio utworzone przez założyciela DMA Design – twórców właśnie serii GTA. Gra już teraz wygląda świetnie, jest kolorowa, dynamiczna i pełna akcji. No i wychodzi w pełni spolonizowana. Dodatkowo, pierwsze egzemplarze Crackdown będą zawierać zaproszenia do beta testów Halo 3, co samo w sobie jest gwarancją na to, że gra sprzeda się wyśmienicie. Premiera w lutym, a klikając tutaj znajdziecie nasze wrażenia z prawie ukończonej wersji.

GRAW 2 ukaże się na inne platformy, ale priorytet to Xbox 360

Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 – pierwszy Advanced Warfighter jest do dziś jedną z najwyżej ocenianych gier na Xboxa 360. Wydany przez francuskie studio Ubisoft, G.R.A.W był pierwszym pokazem poweru next-genów – i to niezwykle udanym. Ten taktyczny shooter TPP był chwalony nie tylko za wciągającą, a przy tym wymagająca rozgrywkę, lecz również za rewelacyjną grafikę i rozbudowany tryb online. Sequel ma tradycyjnie definiować znaczenie słów: więcej, lepiej i ładniej. Akcja przeniesie się na bardziej naturalne tereny (choć nie zabraknie potyczek w mieście) a sama grafika ma dostać porządnego „kopa” – poprawione efekty świetlne, wybuchy, rozwalające się otoczenie, efekty kurzu czy wreszcie dodano zmienną pogodę. Premiera: 2 kwartał 2007.

Fani wyścigów nie powinni narzekać

Forza Motosport 2 – wydana w maju 2005 roku Forza Motosport była odpowiedzią Microsoftu na święcącą triumfy na konsolach SONY serię Gran Turismo. Co najważniejsze, Forza okazała się niezwykle dopracowanym tytułem, który pod wieloma względami przebijał konkurencyjne GT. Twórcy sequela obiecują dostarczyć nam najlepszy symulator wyścigów samochodowych i są duże szanse, że staną na wysokości zadania. 60 klatek animacji na sekundę, poczwórny antyaliasing, motion blur, realistyczne refleksy na karoserii czy oświetlenie – tyle od strony graficznej. Dodajcie do tego 60 tras, 300 fur, realistyczną fizykę pojazdów i zniszczeń, jeszcze bardziej rozbudowany tunning i tryb online. FM2 musi zarządzić i zrobi to już prawdopodobnie w 2 kwartale 2007. Klikając tutaj przeczytasz naszą zapowiedź gry.

Blue Dragon – bajka dla dorosłych

Blue Dragon – stworzony przez ojca Final Fantasy – Hironobu Sakaguchiego, Blue Dragon jest jedną z najbardziej oczekiwanych gier na Xboxa 360. Nie tylko dlatego, że jest to obecnie pierwsza poważna gra z gatunku jRPG na Xboxie 360, ale również dlatego, że gra zapowiada się co najmniej bardzo dobrze. Blue Dragon miał już premierę w Japonii – gra została świetnie oceniona, a sprzedaż Xboxa 360 wzrosła kilkakrotnie. Sam tytuł przyciąga śliczną grafiką i designem – typowo japońskim trzeba dodać, lecz niewątpliwie uroczym. Jeśli wierzyć doniesieniom z obozu Microsoftu, gra ukaże się w Europie w okolicach czerwca.

Bioshock na nowo zdefiniuje pojęcie gatunku FPS, zarówno pod względem rozgrywki, sztucznej inteligencji, jak i samej grafikiBioshock dla fanów oryginalności

Bioshock – tworzony przez Irrational Games Bioshock już w tej chwili wygląda fenomenalnie. Wyobraźcie sobie grę action RPG z perspektywy pierwszej osoby, osadzoną w gigantycznym mieście położonym głęboko na dnie oceanu. Jeśli chodzi o kierunek artystyczny jaki obrali panowie z Irrational games, Bioshock zapowiada się na małe arcydzieło. Mieszanka stylu art deco z elementami science fiction nie mogła się nie udać. Podwodne miasto Rapture powoli tonie w otaczających mętnych wodach oceanu a po jego pomieszczeniach poruszają się zmutowani genetycznie ludzie, którym przeprowadzka do miasta najwyraźniej nie wyszła na dobre. Zdaniem Kena Levine’a – głównego twórcy gry, Bioshock na nowo zdefiniuje pojęcie gatunku FPS, zarówno pod względem rozgrywki, sztucznej inteligencji, jak i samej grafiki. Premiera na wiosnę.

Mass Effect – kolejne arcydzieło od Bioware?

Mass Effect – planowany jako trylogia, Mass Effect zapowiada się na nie lada gratkę dla miłośników klimatów science-fiction. Gra jest przedstawicielem gatunku RPG w amerykańskim wydaniu. Gdziekolwiek Mass Effect nie byłby prezentowany, zawsze spotyka się z niezwykle pozytywnym odzewem ze strony branży. Twórcy obiecują gigantyczną galaktykę do zwiedzenia i co najważniejsze – nieliniową fabułę. W tej chwili gra powala jakością wykonania postaci. Szczególny nacisk został położony na odwzorowanie emocji na twarzach mieszkańców galaktyki – czegoś takiego w grach jeszcze nie było i momentami wygląda to jak film. Bioware, twórcy gry, przyzwyczaili nas do wysokiej jakości swoich produkcji. Jeśli Mass Effect będzie tak dobry jak Jade Empire czy Star Wars: Knights of the Old Republic, to zapowiada się hit. Premiera planowana jest na pierwsza połowę 2007.

[Głosów:0    Średnia:0/5]
1
2
3
PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułFallout 3 na Xboxie 360?
Następny artykułStan Lee woli gry

13 KOMENTARZE

  1. „świnka skarbonka musi umrzeć” – od dziś moje ulubione hasło, po prostu jestem rozbity maksymalnie tym tekstem :)a tak a propos zapowiedzi – no niezle niezle się zapowiada rok na X360. . . jeszcze mi przyjdzie kiedyś kupić to x-pudełko. Ech, świnka musi umrzeć 😀

  2. Fakt będzie w co grać na X0 w tym roku, szkoda tylko że tak mało japońskich gier:( świnka będzie musiała przeżyć żeby było w co zbierać na PS3;) . . . Halo 3 i Lost Odyssey moje numery uno;)

  3. Z tych gier interesowały by mnie Forza Motosport 2, Bioshock, Mass Effect, Half-Life 2, Grand Theft Auto 4, Burnout 5, Halo 3, ale grać się IMO da tylko w Forza Motosport 2, Grand Theft Auto 4, Burnout 5 i to wszystko ze względu na pada. Chociaz nie miałem wątpliwej przyjemności pograć w jakiegoś FPS’a na Xbox’ie to myślę, że nie wiele się one różnią od tych na PS2.

  4. ‚Chociaz nie miałem wątpliwej przyjemności pograć w jakiegoś FPS’a na Xbox’ie to myślę, że nie wiele się one różnią od tych na PS2. ‚Nawet nie wiesz jak bardzo się mylisz:)

  5. @jedynTo jaka jest różnica, bo w najbliższej przyszłości, i dalszej też, nie będę miał okazji spróbować. Po prostu nie przekonuje mnie gra na padzie w gry FPP.

  6. maksiu: po pierwsze pad od X-a lepiej nadaje się do FPSów. Po drugie, aby sie przekonać do strzelanek, trzeba nieco w nie pograć – i to najlepiej w jakieś dobre. A te, imo, lepsze są właśnie na Xboxie/Xboxie 360. Pady nie gryzą, na pececie jest na pewno lepsza precyzja itp, ale dlatego właśnie konsolowe strzelanki sa optymalizowane pod pada:)

  7. ojojojoj o bardzo dobrze bo zaczynalem sie niepokoic 🙂 zasdniczo gram w gears i test drive i posucha poki co a tu manimusne kawaleczki 🙂

  8. @jedynMam Black’a na PS2 i mnie odrzuca ten system po chwili grania ;]Fakt, że trzeba trochę treningu by opanować grę w FPP padem, ale strasznie czuje, że on ogranicza moje umiejętności.

  9. A na kompie też od razu idealnie grałeś w FPSy? No więc właśnie ;p Zdziwiłbyś się po zobaczeniu co wyczyniają ‚pro’ gracze w konsolowych strzelankach ;)Wystarczy looknąc np. na youtube:)

Skomentuj Bartosz Kwietniewski Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here