Przed wami kolejna spora aktualizacja galerii, w której znajdziecie grafik z Did Not Finish, tfu mamy oczywiście na myśli Duke Nukem Forever. Tych fotek nie chcecie przegapić.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

19 KOMENTARZE

  1. Mówią, że te screeny „wyciekły”. Wyciekła też cała fabuła gry, a właściwie rozpiska wszystkich leveli, co w każdym się dzieje, jakie potwory i bronie w niej wystąpią. Całej nie czytałem, nie chciałem na razie poznawać fabuły póki nie ma oficjalnych doniesień, że gra padła razem z 3DR. Dodatkowo wiadomo, że projekt Duke Nukem Trilogy nie został dotknięty kryzysem, a więc z pewnością się pojawi. Produkcją tych 3 gierek na PSP i DS zajmuje się jakieś polskie studio developerskie.

  2. Szczerze wątpie że ta gra bedzie miała to coś co było w DN3d, jakoś nie widze jej w walce z CoDMW2 czy Bioshock2. Sry ale mnie te bajki o DNFie juz nużą, jak wyjdzie to wyjdzie, jak nie to nic sie nie stanie.

  3. A propo okulisty. To tylko mnie w oczy kola, takie kiepskie tekstury? Tyle lat siedzec nad tytulem, zeby zrobic wielkie srednie nic?

  4. wiedźmin, djuk, wszystko na co czekam szlag trafia po kolei. Zaraz ND ogłosi że Uncharted 2 poszedł się. . . 😛 Ani screeny ani wcześniejszy gameplay opadu szczęki nie wywołują ale i tak bym zagrał. A tekstury faktycznie jakies kiepskie. . .

  5. Ten dziki zachod przypomina mi czasy Time To Kill. Chyba przeszedlem ja kilkadziesiat razy na psx, a jak sie w to gralo na split screenie. . yhh. A screeny wygladaja swietnie, mam na mysli tu otoczenie, potwory i ten pomniejszony Duke w autku :D. Zwazywszy, ze gra powstawala na przelomie lat w ktorych wychodzily imo najciekawsze tytuly, to smiem twierdzic, ze gdyby DNF mial szanse obecnie pojawic sie na rynku, to zjadlby bez problemu takie efekciarskie bioszoki i inne przereklamowane strzelanki. A ta cala prezentacja materialow przpomina jakas wyprzedaz po upadku firmy. Z jednej strony dobrze, z drugiej zle. Bo jakby nie patrzec ta dlugoletnia ciekawosc graczy zaspakajaja materialy, ktore rowniczesnie pozostawiaja za soba wielki zal do tworcow i jeszcze bardziej podsycaja apetyt na gre – czy to celowe posuniecie ? Tak czy inaczej, milo sie to oglada ;-).

  6. @mwnn -> dokładnie. Nie wiem dlaczego, ale patrząc na te screeny od razu czuje się klimat Księcia. Nie mam żadnych wątpliwości, że gdyby wyszedł w takiej formie jak tu widzimy, to np. Bajoszoka zabiłby smrodem ze skarpet. Kurczę ale żal tej produkcji. Naprawdę żal. . .

  7. nieno co wy mowicie, screeny z ostatniego silnika byly fajne! i klimatyczni sie zrobilo, a juz nabjabrdziej zal mi tych slicznych panienek 🙂

  8. Jesli by wydali ta gierke na tym etapie produkcji to i tak bym kupil. Na Duke Nukem Forever w mojej kieszeni zawsze sie znajdzie pare banknotow z krolami polski 🙂

  9. Kolejne narzekania crysis-maniaków, tekstury nie te, piksele widać na trawie itp. nie denerwujcie mnie! sic!. Obecność Księcia i jego świty to dla mnie wystarczający bodziec by wyciągnąć najdrobniejsze zaskórniaki z pod szafy na ten tytuł. Dla mnie grafika jest zajeb. . . i trzymająca klimat. Na litość boską niech się stanie cud i zagramy w „djuka” jeszcze tej jesieni :(. Please :,)

  10. darek295, modele sa fajnie zeskanowane, ale textury ewidentnie kiepskie. Trzeba pamietac,z e nei zawsze sie wszystko widzi z oddali. Obecnie komputery maja takie ilosci pamieci RAM i VRAM, ze nie ma zadnego problemu z texturami w wysokiej rozdzielczosci. Masz do tego szybka magistrale i szybkie pamieci, ktora radza sobie elegancko z transferem. Prawda jest taka, ze badziewna texture jest o wiele latwiej zrobic niz porzadna.

      • Zeskanowane?

        Tak. Modele 3D rzezbi sie (np. w wosku), a nastepnie skanerem 3D digitalizuje. Jest to o wiele lepsza metoda od recznego ich tworzenia i pozwala na bardziej realistyczne oddanie roznych przedmiotow.

  11. @boro666Nie słyszałem osobiście, żeby ta technika była aż tak powszechnie wykorzystywana (chyba, że do skanowania przedmiotów już istniejących, jak ludzie czy samochody). Nie wiem czy byłby sens najpierw coś robić w glinie a dopiero potem przenosić to do 3d – szczególnie mając do dyspozycji takie narzędzia jak Zbrush. Poza tym, nawet jeśli, to i tak modele in-game nie są tymi, które zeskanowano. To są modele low-poly, które często są tworzone osobno, na podstawie hi-poly albo skalowane. Dodatkowo, w wielu przypadkach modelowanie w glinie czy wosku, o którym mówisz, byłoby najzwyczajniej mniej wygodne w porównaniu do sculptingu na komputerze, gdzie w każdej chwili można wyłączyć perspektywę i bezpośrednio porównać model z art-workiem w tle edytora. @QkiTo akurat nie problem. Tak samo jak nie jest problemem edytowanie animacji z mo-capu. Dostajesz zwyczajny model (werteksy i polygony), i możesz go sobie edytować tak, jakbyś robił go od zera na komputerze. Przynajmniej w teorii – nie miałem okazji pracować z zeskanowaną grafiką (dlatego piszę ten komentarz, może się czegoś nowego dowiem) – choć nie wydaje mi się, żeby mogło być inaczej.

  12. @boro666 – wiem, że obiekty da się zeskanować, ale uwierz, te screenshoty pochodzą z Zbrusha (te czerwone) i gwarantuję, że są one wyrzeźbione ręcznie przez grafików we wspomnianym Zbrushu właśnie. Modeli lowpoly z kolei żaden automat nie zrobi, to też jest ręczna robota :)Widziałeś moze jak modelowali obiekty do MGS4 na bazie prawdziwych przedmiotów? mieli zrobione kilkadziesiąt fotek obiektu – następnie ustawili w XSI kamery tak samo jak aparaty którymi zrobiono te fotki i modelowali ustawiając te fotki jako referencje, fajna rzecz. W artykule też wspomniane jest skanowanie 3d – wymaga ono zbyt wielu poprawek, by to się (im) opłacało. Skanowanie zdarza się niezmiernie rzadko, a wszelakie nowinki śledzę z racji zawodu. Link: http://features. cgsociety. org/story_custom.php?story_id=4735Polecam czwartą stronę artykułu, tam widać jak odbywa się modelowanie motocykla 🙂

  13. tez mi sie wydaje ze potem problemy z siatka sa niesamowite, wiec taki skan musi miec miliairdy punktow, nie za duzo roboty przy tym jest 🙂

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here