Przed wami aktualizacja galerii Army of Two na Xboxa 360. Podobają nam się modele postaci głównych bohaterów gry, które są głównym elementem tych grafik. Zobaczcie je sami.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

7 KOMENTARZE

  1. Gra wyglada calkiem spoko, chociaz lokacje sa ciutke puste. No ale jesli 80% mocy X360 poswiecaja na animacje postaci, to nie ma sie co dziwic 😛

  2. Boro nie wiem skąd taka informacja, potraktuję ją jako żart ;)Co do screenów, to jest coraz lepiej. Bardzo fajny design postaci. Zapowiada się fajnie, z tą kooperacją. Jeden drugiego ciągnie, ranny się ostrzeliwuje. . . niby takie nic a jak cieszy ;)Zastanawiam sie co w przypadku kiedy nie mamy kolegi do co-opa. Komp bedzie obslugiwał partnera?

  3. Pomijając kwestię mocy „kloca”, podziwiam spostrzegawczość. Chciałbym umieć stwierdzić na oko ile mocy „kloca” na co idzie 😉

    • Pomijając kwestię mocy „kloca”, podziwiam spostrzegawczość. Chciałbym umieć stwierdzić na oko ile mocy „kloca” na co idzie 😉

      Co bede sciemniac, przydaje sie taka umiejetnosc! 😀 Zreszta nie trzeba byc Einsteinem zeby sobie uzmyslowic jak duzo mocy pochalniaja zaawansowane modele postaci.

    • same modele zajmuja tylko pamiec operacyjna. to ich animacja kosztuje procesor

      Que? Przeciez oczywistym jest, ze mowimy o animacji tych modeli, efektach itd. . . .

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here