Robert Bowling, biorąc udział w jednym z podcastów, zdradził prowadzącym, iż w pecetowej edycji Modern Warfare 2 nie znajdziemy opcji tworzenia serwerów dedykowanych. Zamiast nich Infinity Ward wprowadzi autorski system tworzenia meczy, który został nazwany – nomen omen – IWnet. Za jego pomocą gracze będą tworzyć rozgrywki (także prywatne) w sposób bardzo podobny do rozwiązań z Xbox Live i PlayStation Network. Co ważne, usługa ma zawierać wsparcie dla Steamu.

Jeszcze ciekawszą informacją jest fakt, iż wspomniany wyżej twórca na swym twitterowym koncie zaprzeczył, jakoby pecetowa wersja miała zaliczyć opóźnienie. Skomentował to krótko: „No delay on PC for Modern Warfare 2„.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

12 KOMENTARZE

  1. Dlaczego zawsze jest tak że jeżeli coś jest idealne to należy to zniszczyć? Rozwiązania w CoD4 MW były najwyższego poziomu i dlatego gra sprzedała się w 14 milonach egzemplarzy – w tym ja ją kupiłem i CoDa 5 w dniu premiery. Po co ruszać coś co jest idealne a takie było wyszukiwanie serwerów. Teraz przewage będzie miał host bo reszta zawsze ma gorszy ping. Miałem wydać te 140zł choć to bardzo duża suma jak na PC niestety się wacham:(

  2. Jak widać teraźniejsza polityka Activizion sprawia że firma znacznie traci na renomie a przecież znana była z wydawania wspaniałych gier o dużo lepszej jakości niż EA za co gracze odpłacali się milionowymi zakupami. Oby przez własną głupotę się nie przejechali bo kastrując multi w PC kastrują część zysków(mniejszych niż w X360 PS3 – ale jednak!!!). Chcieli więcej $ za produkt owszem za taki jak MW czy World at War można zapłacić więcej, ale nie można pozwolić na pogorszenie się jakości. NOWA POLITYKA ACTIVIZION cena w górę jakość w dół. MW2 to chyba będzie mój ostatni zakupiony CoD no chyba że się sprawdzi jak poprzednie.

    • Jak widać teraźniejsza polityka Activizion sprawia że firma znacznie traci na renomie a przecież znana była z wydawania wspaniałych gier o dużo lepszej jakości niż EA za co gracze odpłacali się milionowymi zakupami. Oby przez własną głupotę się nie przejechali bo kastrując multi w PC kastrują część zysków(mniejszych niż w X360 PS3 – ale jednak!!!). Chcieli więcej $ za produkt owszem za taki jak MW czy World at War można zapłacić więcej, ale nie można pozwolić na pogorszenie się jakości. NOWA POLITYKA ACTIVIZION cena w górę jakość w dół. MW2 to chyba będzie mój ostatni zakupiony CoD no chyba że się sprawdzi jak poprzednie.

      http://screenshot. xfire. com/avatar/160/lechu1233. jpg?8323 wszystko w tym temacie:D

  3. Nie napawa to optymizmem. . . Najbardziej to uderzy po klanowcach. Jedno jest pewne – na pewno nie kupię od razu, jak to planowałem. . . Kto wie jakie jeszcze niespodzianki szykują. . .

  4. Olaboga, olaboga! A mi się takie rozwiązanie podoba. Skończy się cheaterstwo, wyrzucanie graczy z serwerów przez zakompleksionych adminów oraz tricki w stylu wciskanie PrintScreen w czasie ostrzału przez typa który hostuje grę aby zwiększyć laga i przeżyć. Najbardziej marudzą Ci, którzy nie widzieli jak ten system sprawdza się na konsolach, a sprawdza się naprawdę wyśmienicie. A już zupełnie nie rozumiem narzekających na brak rozgrywek klanowych. Przecież wystarczy stworzyć prywatny mecz i ustawić widoczność/dostępność tylko dla znajomych z klanu. Nie rozumiem problemu!? Polak zawsze znajdzie powód do narzekań 🙂 Olaboga, olaboga!PS. A może najbardziej narzekają Ci którzy grają na piratach i nie będą mogli podpiąć się pod serwery MW2? Dotychczas po odpowiednim zakombinowaniu mogli.

Skomentuj Paweł Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here