Firma Codemasters podpisała porozumienie z Realtime Technology AG. Na jego mocy obie spółki będą wymieniały się szeroko rozumianą wiedzą komputerową. Mistrzowie Kodu udostępnią Realtime swój nowy silnik – EGO. Ta druga firma odpłaci się im technologiami pokroju DeltaGen czy RealTrace. Coż to za cuda? Rozwiązania te umożliwiają tworzenie przepięknej grafiki (wykorzystującej między innymi raytracing).

Realtime Technology od dawna jest partnerem takich motoryzacyjnych gigantów jak BMW, Audi, DaimlerChrysler, Lamborghini, Porsche, Maserati czy Volvo. Firma współpracuje również z Adidasem, Airbusem i Sony Ericsson. Swoim klientom oferuje oczywiście technologie umożliwiające generowanie zrywającej czapki z głów grafiki, która wykorzystywana jest chociażby w reklamie. Nie wierzycie? Kliknijcie w link umieszczony pod treścią newsa. Zaprowadzi on was na stronę oferującej porównanie możliwości silnika EGO i programów Realtime Technology. Jeśli tak będą wyglądały wyścigi przyszłości, to już teraz biegniemy do sklepu po kubełkowy fotel i konkretną kierownicę.

Przyszłość wyścigów?

[Głosów:0    Średnia:0/5]

12 KOMENTARZE

  1. Pamiętajmy o tym że grafika to nie jest najważniejsza część gry. . . przynajmniej dla mnie. . . jest istotna ale najważniejsza jest grywalność oby nie została brzydko mówiąc pogwałcona na rzecz cukierkowo landrynkowej grafiki. . .

    • Pamiętajmy o tym że grafika to nie jest najważniejsza część gry. . . przynajmniej dla mnie. . . jest istotna ale najważniejsza jest grywalność oby nie została brzydko mówiąc pogwałcona na rzecz cukierkowo landrynkowej grafiki. . .

      Moim zdaniem to obecnie grafika w grach wyscigowych jest raczej jednym z wazniejszych czynnikow calej gry. . .

  2. tiaaa. . . obawiam sie tylko tej opcji REALTIME. . . jakie to nowoczesne procesory są w stanie pociągnąć to w czasie rzeczywistym ???

  3. Wymiana technologiczna wymianą technologiczną ale to wszystko nie tak szybko 😉 Obecnie żadna karta nie obsługuje ray tracingu w grafice renderowanej w czasie rzeczywistym. Intel niedawno chwalił się, że potrafią to zrobić ale od przechwałek do efektów droga daleka 😉 Choć nie żebym nie wierzył w ich możliwości ;D MS natomiast zapowiadał wsparcie dopiero w DX11 (jeśli dobrze pamiętam). Może to i niezbyt długo ale na pewno zanim technologia się przyjmie (i zacznie działać wystarczająco szybko. . . ) też trochę czasu minie. Ja bym się więc nie nakręcał przesadnie 😉 A poza wszystkim – Bhaal ma rację 😉

  4. Moim zdaniem to obecnie grafika w grach wyscigowych jest raczej jednym z wazniejszych czynnikow calej gry. . .

    W kwestii marketingu na pewno ale w kwestii przyjemności z grania chyba bardziej liczy się model jazdy. No i pewnie jeszcze AI przeciwników. Ostatecznie co to za przyjemność ścigać się czymś, co wygląda jak samochód, ale porusza się jak drewniany kloc 😉

  5. Wymyslili sobie nowe haslo reklamowe. Cale szczescie czasy rozdawanych dawniej, w kazdym konkursie telewizyjnym „komputerow multimedialnych” mamy za soba 😉

    • no prosze 🙂 to bedzie chyba paradise-race :Dtylko ciekawe jaka konsola to uciągnie?

      Na pewno PS6 i Xbox 2160. . . : ale to już nie za naszej kadencji, dzieci naszych dzieci naszych dzieci oni bankowo w to pograją 🙂

  6. wszystko pięknie ale dostańmy najpierw w swoje ręce „normalnego” GRIDa a póżniej ekscytujmy się, albo i nie, tym co czas przyniesie. Na ich miejscu skupiłbym się na twórczym dopracowaniu Race Driver GRID; nakarmili już publikę filmikami, podnieśli ciśnienie i apetycik na tą grę więc pamiętajmy że od przejedzenia robi się conajmniej niedobrze. Życzę im jak najlepiej (i naszym maszynom również) ale mnie bardziej interesuje, co nowego pokaże nam GRID.

  7. pomijając kwestie grafiki, to z doświadczenia jakie posiadam Codemasters robią bardzo grywalne gry więc o tę cześć ich produkcji nie ma się co obawiać

Skomentuj Konrad Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here