Wielu z was na pewno czekało na ten materiał filmowy. W pliku wideo umieszczonym pod treścią naszego newsa zostaniemy oprowadzeni po siedzibie Mistrzów Kodu. Nie myślcie jednak, że firma pokazuje swoją kuchnię i pokój rekreacyjny. Co to, to nie. W materiale zobaczymy pierwsze fragmenty gameplayu z DiRT 2. Codemasters ujawnili jak w tej produkcji sprawuje się woda, rozpryskująca się na przedniej szybie auta (naszym zdaniem wygląda świetnie). Dowiemy się też co nieco na temat oprawy dźwiękowej gry i wyposażenia, za pomocą którego rozbudujemy nasze auto. Koniecznie musicie rzucić okiem na ten plik wideo. Zachęcamy was też do spisania kilku słów na temat tego, co właśnie zobaczyliście.

Na zakończenie przypominamy natomiast, że wiemy już jakie wymagania sprzętowe ma gra FUEL. Więcej na ten temat przeczytacie w tym miejscu.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

5 KOMENTARZE

  1. Z tego co slyszalem prawdziwi wikingowie nie moga sie onanizowac grafika i efektami specjalnymi. . . a wiec sie wylogowuje, nara.

  2. Z tego co slyszalem prawdziwi wikingowie nie moga sie onanizowac grafika i efektami specjalnymi. . . a wiec sie wylogowuje, nara.

    Dobrze słyszałeś. Najlepiej robić to ręką – swojej narzeczonej/dziewczyny/żony/kochanki.

  3. Nie widze zadnego postepu od Dirta 1. Od razu jakis samochod terenowy pokazali, czyli kolejny cross, a nie WRC. Dziekuje, postoje.

  4. A mi sie bardzo spodobało. Tylko jeszcze dobre multi i może być spoko. Ogólnie lubie takie klimaty, tylko błagam REALIZM panowie! xD

  5. DiRT jedynka mnie nie przekonał(w zasadzie demko) ze względu na straszne wymagania i zhuśtane sterowanie na klawiaturze. Mam nadzieje że dwójka będzie bardziej podobna do Girda bo chodził mi płynie i grało się rewelacyjne(klawiatura). Jestem fanem wszystkich Colinów i od torów ulicznych wolę rajdy w błocie i kurzu. Niestety gier w tym temacie jest jak na lekarstwo a szkoda bo potyczka WRC na Osach daje naprawdę dużo frajdy. Grid choć świetny trochę nudził ze względu na długie proste w których człowiek bezczynnie trzymał strzałkę – nie tak jak w colinie 2005 kiedy nawet mały moment rozkojarzenia grodził wypadkiem i stratą czasową. Niestety gry robi się teraz bardzo efekciarskie z nastawieniem na dziecinadę.

Skomentuj Anonim Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here