Dziś zabieramy się za Wojnę. Nie tę ogólną, ale konkretną – za Jeźdźca Apokalipsy, zdradzonego i pozbawionego mocy. Fett zapoznał się z najnowszą produkcją studia Vigil Games, by właśnie teraz podzielić się z wami swoją opinią. Zapraszamy do lektury jego recenzji!

[Głosów:0    Średnia:0/5]

15 KOMENTARZE

  1. wyszedł inny koń barwy ognia, a siedzącemu na nim dano odebrać ziemi pokój A w innym tłumaczeniu koń ryży 😉 Koń rydzy występuje w Wikipedii i jest żartem jakiegoś dowcipnisia zmieniającego Wikię dla jaj. Zmieńcie to rydzy bo śmiać się chce 😀

    • A w innym tłumaczeniu koń ryży 😉 Koń rydzy występuje w Wikipedii i jest żartem jakiegoś dowcipnisia zmieniającego Wikię dla jaj. Zmieńcie to rydzy bo śmiać się chce 😀

      Dzięki za informację, jak widać nie sposób zawsze uchronić się przed dowcipnisiami 😛

  2. Wielu ludzi, sadzilo ze ta gra bedzie kiepska. Ja od momentu odpalenia jej w napedzie, zostalem oczarowany. Grafika, postacia, tym co sie dzieje. Anioly, demony i my 🙂 Cos co tygryski lubia najbardziej. Gra jest swietna, mozna narzekac ze kombosy nie sa skomplikowane, aczkolwiek same w sobie techniki, ciosy, mozliwosc upgrade’ow. To jest to! 🙂 Polecam serdecznie 🙂

  3. No nie moge sie doczekac by odpalic ta gre:)-(musi jednak odstac swoje,bo w przeciwnym wypadku,przy takiej ilosci premier, nigdy nie skoncze zadnej z zaczetych). Ale jak tak dalej bede czekal to Pan Wojna sie wq. . . . tzn. zdenerwuje i. . . . !Panie. . . ! spraw aby doba trwala 48 h. . .

  4. Przylaczam sie do postulatu. . . moze zalozymy grupe wsparcia ;)A Darksiders zaskakuje, od poczatku mi nie podszedl ale tylko po to zeby przy kolejnych godzinach zabawy powoli zmienic moja opinie. Gierka jest naprawde niezla, duzy w tym udzial podkladanych glosow i komiksowej „kreski”. Niektore ujecia sa genialne, az by sie chcialo zrobic screenshota i na tapetke.

  5. Gre juz skonczylem. Zasluguje na mocne 8 tak jak juz pisalem wczesniej. Jedna rzecz ktora mi sie nie spodobala to to ze bardzo ja przedluzali na wszystkie mozliwe sposoby. Kto bedzie gral zrozumie o co mi chodzi (ale narzekam tylko temu ze mialem tydzien na jej skonczenie i musialem sie spieszyc). Zajelo mi 14h przejscie jej na poziomie Armageddon.

  6. bardzo przyzwoita gra w natloku cienizny jaki wyszedl ostatnio. klimat czasami przypominal god of war ale nie na tyle aby robic z tego problem. swietna grywalnosc i historia. daje 8,5/10 i rowniez polecam. . .

  7. Bardzo fajna gra, naparzam już od 2 dni. Jeśli ktoś szuka dobrego tytułu na rozpoczęcie roku 2010, to polecam. Na początku niczym nie zachwyca, niczym nie szokuje, ale po dwóch godzinach człowiek wsiąka. Fabuła daje rade, fajnie opowiedziana, a całość – historia, animacja, grafika bardzo dobrze nawiązują do komiksu, w którym Joe M. jest bardzo dobry! ;)Jeśli ktoś szuka kombosów/mashowania i wymyślnych zagrań, to raczej nie jest to gra dla niego gra, nie podobają mi się również(przez wielu stosowane) nawiązania i porównania z Bayonettą, która wyszła w tym samym czasie. To dwie różne gry – klimatycznie i gatunkowo.

  8. jesli idze o te gre to mam mieszane uczucia, chyba nie przepadam za slasherami, jak do tej pory udalo mi sie przejsc kilka rozdzialow i gra wyladowala na polce, byc moze jeszcze kiedys zakreci sie w napedzie mojej konsoli

    • pomocy, jak zniszczyc to cos na pustyni w krainie ashlands. jezdze na koniu i nie moge tego zabic

      Najpierw zniszcz mu kaganiec strzelając z pistoletu, potem także strzelając uderzaj w „twarz” 😉

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here