W naszej galerii pojawiły się cztery fotki z trzeciej części Fallouta. Wszystkie trzymają tak lubiany przez nas postapokaliptyczny klimat, ale jedna jakoś dziwnie się „rozmyła”. Mimo to zachęcamy was do rzucenia na nie okiem.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

14 KOMENTARZE

  1. Obejrzałem i faktycznie to rozmycie dziwne jest i wcale nie wpływa dobrze na odbiór tych fotek. Pierwsze dwie są fajne. Te dwie pokazujące akcje są znacznie słabsze.

  2. Cos mi tu nie pasuje, w F2 byl klimat postapokaliptycny, ale chyba nie bylo tylu zniszczen i szczatkow budowli jak tutaj. . . Tam wyszli na powierzchnie i zaczeli juz jakas prowizoryczna odbudowe, a tutaj jakby nic nie ruszyli 😛

  3. Rozmycia to pewnie efekt tego, że nasza postać dostaje po dupie. Krew też to sugeruje. Poslo, poprzednie części działy się na zachodnim wybrzeżu, na pustkowiach. Na pewnie nie bez wpływu tutaj były możliwości techniczne ówczas. F3 to głównie Waszyngton. Mają być miasta a raczej ich ruiny, ale pustkowi też ma nie zabraknąć.

  4. No F2 byl nie tylko na pustkowiach, ale tam bylo tak jak w przygodowkach troche- jedynie pare lokacji bez jakiejs panoramy calosci miasta, a tu to bedzie. . .

  5. Zgodzę się z Abbalahem, screeny ukazujące krajobraz trzymają całkiem fajny poziom, jednakże po spojrzeniu na „akcje”. . . ekhm. To nie Fallout. To jakiś shooter wręcz :/ brakuje tylko „celowniczka”.

  6. Cujo–>mnie to jak na razie bardziej przypomina Obliviona ze spluwami, niż „pełnokrwistego” Fallouta, z jego taktyczną walką w turach. Oczywiście każdy ma prawo inaczej postrzegać „esencję” Fallouta, dla niektórych to świat i klimat, dla innych mechanika (SPECIAL) etc. Ja jeszcze nie skreślam Fallout 3 by Bethesda, ale optymistą nie jestem.

    • Ja bym sie nie zapedzal z frazesami typu „przypomina mi” na tym etapie produkcji.

      Ja również czekam na wersję finalną F3, lecz z tego co widzę i czytam (zapowiedzi etc), to wytworzyłem sobie taką, a nie inną opinię. Jak to mówią: we will see, nikt nikomu zdania narzucać nie zamierza ;)Poslo –>jak dla mnie to było ciut bardziej taktyczne od typowego „celowniczka” ;)Oczywiście startu do Tacticsa lub Jagged Alliance to to nie miało, ale zapewniało pewne możliwości (uszkodzenie ręki z bronią przeciwnikowi, po czym spokojne wykończenie delikwenta, nokaut przez cios w krocze lub typowe headshot etc). Ja jednak wolę system z F1&2 niż stylizacje na FPS’a, lecz jak już mówiłem: wszyscy czekamy na finalną, grywalną wersję dzieła Bethesdy. Co do gameplaya i questów – dobija mnie pomysł z ręczną wyrzutnią rakiet :/

  7. Walka w F taktyczna ?:D To juz wiecej taktyki wymaga polowanie z packa na muchy, combat w F to zwykla bezmyslna sieczka byla, tylko ze w miare fajnie ukazana. No chyba ze np. dzialania ‚z partyzanta’ , jak na poczatku F2 to uwalnianie psa od gecko albo oczyszczanie ogrodka (podbieg , cios, ucieczka i tak w kolko) to az taki tryumf sprytu nad dzicza przyrody :PW sumie wolalbym juz FPS od czegos takiego co bylo w F. Wlasciwie shooterow nie lubie, ale zdalem sobie sprawe, ze gdyby byly one tylko czescia gry, to mogloby byc fajne, tzn. gameplay nie tak jak w Doom ktory polega caly czas na lazeniu i strzelaniu, tylko wlasnie tak jak w rpg, najpierw fabula i tylko czasem walki – i tu FPS. Znacie takie ?Kojarze tylko Trespasser, Robinson’s Requiem, Deus. . . Deus Ex w sumie troche tez pasuje.

  8. No wlasnie imo to bylo niewiele bardziej taktyczne od celowniczkaWystarczyloby ze w FPS procent skilla danej broni moglby modyfikowac celowanie, tak jak kiedys w grach biathlonowych – tzn. im slabszy jestes, tym bardziej ci lata ten celownik i trudniej trafic. Gdyby to zaimplementowali, to byloby dokladnie tyle samo (np. wziecie stimpacka kosztowaloby troche czasu, tak jak przeladowanie broni). Naprawde nie widze taktyki w F1 i F2.

  9. Ja jednak „troszkę” tej taktyczności widzę ;)”Rozbujany celowniczek” nie zastąpiłby mi systemu statystyk (chociaż rozumiem, że „trening czyni mistrza” i w końcu ten celownik nie latałby jak szalony), z których niemal każda miała by wpływ na efekt każdego strzału/akcji. W takiej grze zręcznościowej, to wszystko zależy tylko od gracza i jego refleksu. Oczywiście, każdy ma prawo do własnego „widzenia” danej sprawy, więc nie widzę problemu ;]Zresztą. . . każdy z nas kto pisze te komentarze, każdy kto krytykuje/zachwala kolejne nowalijki etc – tak naprawdę czeka na ten moment. . . moment wydania F3! Oczywiście dyskusja jest jak najlepszym sposobem, na skrócenie czasu oczekiwania 😀

  10. Panowie (i ewentualnie lurkujace panie) – formulowanie ocen / twierdzeń o grze na podstawie tych kilku artworkow ? Dajmy spokoj. Nie widac huda, nie mamy za mocno kontekstu sytuacyjnego etc etc. Wszyscy chyba liczymy na to ze gra nie zawiedzie (ja z nabytym czarnowidztwem juz za mocno sie nie nakrecam – za duzo bylo w przeszlosci rozczarowan. . . ) Poczekajmy na cos konkretnego – potem, jesli Bethesda faktycznie spaprze sprawe – robimy zrzute na przelot i autokar i udajemy sie z widlami na ich siedzibe. Sprawa prosta. A szczerze mowiac leakowanie skrinow co jakis czas – to bylo dobre kiedys. Teraz mnie to osobiscie wnerwia – albo pokazujemy cos konkretnego albo STFU. moje 2grosze.

  11. Zgadzam się z gunj. Ludzie, zerknijcie na oficjalna stronę F3 i POCZYTAJCIE!1. W grze mamy mieć możliwość dostosowania perspektywy (coś a’la Wiedźmin). 2. Będą tury, a przynajmniej ich imitacja – aktywna pauza i kolejkowanie akcji. 3. Nie liczcie na taktykę, bo takowej w żadnym cRPG nie było za dużo. W poprzednich Falloutach była to rzeźnia, ale w miłym stylu. Nawet Fallout Tactics nue był lepszy, bo na upartego mogliśmy przejść większość gry z ciężkim karabinem „przeczesując” teren. Dajmy szansę panom/paniom z Bethesda i niech pokażą co potrafią 🙂

Skomentuj Anonim Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here