Skojarzenie jest w sumie na miejsu. W tym survival-horror FPS trafimy na tropikalną wyspę, którą zawładnęła chodząca śmierć. Tak przynajmniej można wywnioskować po tytule i pierwszych grafikach jakie opublikowali twórcy tej pozycji. A co znajdziemy w grze? Przygotujcie się na olbrzymią dawkę marketingowego słodzenia.

Dead Island pochwali się ultra realistyczną walką i zadziwiająco realistycznymi bijatykami. Do tego dojdzie wyjątkowy i pełen detali silnik zarządzający obrażeniami. Na postaciach wrogów, które będą realistycznie reagowały na zadawane im obrażenia, zobaczymy pourywane kawałki skóry, wystające kości i kawałki mięśni. Oczywiście nie zabraknie również zaawansowanego systemu SI i „żywego” ekosystemu wyspy. Gorsi nie będą NPC, którzy będą reagować na nasze posunięcia, działania.

Samą wyspę, na którą przeniesie nas gra możemy zwiedzać pieszo albo w pojazdach. Otoczenie jest w pełni interaktywne i możemy go używać jako broni. Dead Island pochwali się również systemem fizyki wiernie symulującym chociażby elektryczność. Wszystkie nasze działania będą miały wpływ na to jak skończy się rozgrywka. Niestety nie mają one wpływu na to, co przysyłają twórcy gier w swoich informacjach prasowych.

Pozostaje mieć nadzieję, że po ciepło przyjętym Call of Juarez kolejna pozycja Techlandu będzie stała na jeszcze wyższym poziomie. W końcu Polacy nie gęsi, swoje gry-hity mają (albo dopiero będziemy mieli). Dodamy jeszcze szybko, że TeamXbox ma pierwsze szkice poglądowe z gry. Link do nich znajdziecie pod tekstem.

Dead Island – szkice poglądowe

[Głosów:0    Średnia:0/5]

3 KOMENTARZE

  1. Kolejny efektowny FPP na tropikalnej wyspie? Niedlugo taki setting stanie sie bardziej popularny niz druga wojna swiatowa. . .

  2. Zawsze chciałem zagrać w grę z zombiakami w roli głównej w której będzie występował jako-taki „ekostystem” oraz nieliniowa rozgrywka. Szykuje się Stalker z zombiakami w roli głównej ^^. CoJ nie był zły. Mam nadzieję, że Dead Island przynajmniej utrzyma poziom swego poprzednika. Swoją drogą –> Dawno temu zapowiedziano FPS’a Dead Island, ale o ile dobrze pamiętał nie miał on takich super featuresów. Czyżby Techland miast wydać średniego FPS’a postanowił nieco podrasować swój produkt?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here