Jak na porządne rozszerzenie przystało, tytuł ten zaoferuje graczom wiele nowych rodzajów broni, czarów, potworów do pokonania i misji do przejścia. Wielbiciele Dungeons and Dragons będą także mogli zacząć grę nowymi klasami postaci, czy przedstawicielami nowych ras. Zwiększono także liczbę klas prestiżowych (prestige classes) oraz liczbę postaci, które mogą nam towarzyszyć w podróżach. Oczywiście nie zabraknie świeżej kampanii dla pojedynczego gracza.

Tytuł ten zaczyna się w kilka chwil po wydarzeniach poznanych w drugiej części Neverwinter Nights. Osamotniony bohater, którego prowadziliśmy w podstawce budzi się głęboko pod ziemią. Zewsząd otaczają go wrogo nastawione istoty. W tym momencie zaczyna się podróż, która na zawsze odmieni charakter naszego herosa. Tak przynajmniej uważają autorzy gry.

Dyrektor generalny Obsidian Entertainment – Feargus Urquhart – tak opisał swoją nową grę „Kampania zawarta w Neverwinter Nights 2: Mask of the Betrayer zakończy historię, którą zaczęliśmy opowiadać w Neverwinter Nights 2. Tytuł ten skupi się na walce, odkrywaniu nowych lokacji i typowym dla D&D penetrowaniu podziemi. Ulepszymy także fabułę i rozwój postaci, a także delikatnie zmodyfikujemy system wpływania na towarzyszy broni, który znany jest z Star Wars: Knights of the Old Republic 2: The Sith Lords i Neverwinter Nights 2”. Tym samym, kolejny smakowicie zapowiadający się tytuł zmierza na komputery osobiste. Fani gier RPG już mogą zacierać ręce ze szczęścia.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

7 KOMENTARZE

  1. Mam nadzieje, że tym razem Atari odwali sie od twórców i pozwoli im dopracować tą grę. Już wydali 4 ogromne patche ale do tej pory naprawili zaledwie połowę błędów. Gra ma niesamowity klimat, który pryska niczym sedes po naciśnięciu spłuczki przez niedopracowanie i wszech obecne błędy i niemożność wykonania wielu questów.

  2. mnie w NWN2 najbardziej podobaly sie swietne postacie, ktore towarzysza nam w podrozykrasnolud pragnacy zostac mnichem – mistrzem sztuk walki – po prostu powalal na kolanagre tez zamierzam kupic jak wyjdzie w pakiecie z dodatkiem(dodatkami) i zacznie poprawnie dzialac po setnym juz patchu

  3. Wkurza mnie juz ta polityka wydawcow cRPG-ow. Zamiast zrobic na prawde dobry, dopracowany produkt pozbawiony jakis kretynskich niedorobek, to oni wola jak najszybciej wypuscic bubla, zeby tylko ktos to kupil, a pozniej dorzucic do niego trzy miliona patchow i dodatkow ze „zbrojami dla konia” ;/

Skomentuj Dariusz R Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here