W przeciągu kilku godzin na Marketplace Microsoft powinien udostępnić wersje demonstracyjną Forzy Motosport 2. Wiadomość ta została umieszczona na oficjalnym forum gry przez Community Managera Turn10 – źródło jest zatem jak najbardziej wiarygodne. Jak tylko demo pojawi się na „Rynku”, damy wam znać. Oby tym razem obyło się bez poślizgu.

UPDATE: Demo jest już dostępne na Marketplace i waży 691 MB.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

19 KOMENTARZE

  1. Gra jets super!! Demo ściagnałem w 20 minut:P Model jazdy, uszkodzenia, grafika – wszystko na najwyższym poziomie. Moim zdaniem o wiele lepsza od seri GT

  2. Grafa nie jest az tak swietna. Pozatym nie wiedziec czemu porsze 911 turbo ma naped na przod. . . Czy ktos moze to wyjasnic??!!

  3. Tez mi sie tak wydawalo. Np gdy wchodzilem w zakret to szedl ladnie bokiem ale jak np na probuje zrobic tzw. „baczka” to juz tak latwo nie jest tak samo przy ruszaniu. Tak jakby mial weksze przeniesienie mocy na przod. . . Ogolnie gra spoko szczegolnie zniszczenia i model jazdy. co do fizyki to raczej na jutrzejszy spr grajac w demo sie nie przygotuje ;D

  4. No tak, porshe ma lipną przyczepność. Tez to zauważyłem. Grafika cierpi bo brak AA – czasami też framerate skoczyc potrafi. Mimo tych nie doróbek gra wciąga 🙂

  5. Probowal juz ktos podlaczyc kierownice? Jezeli tak to jak jest z Force feedbackiem 😉 Bo nie wiem czy oplaca sie ja wyjmowac ;D

  6. Juz teraz moge Ci powiedziec, ze gra dla fanow wyscigow bedzie pozycja „must-have” ;D model jazdy jest zaj. . . . Co do grafy to teraz moge powiedziec ze sie przyzwyczailem, moze to daltego, ze smaczki sa dla mnie wazniejsze od grafiki. Podoba mi sie ta trasa. Mam nadzieje ze nie bedzie tak jak w GT ze pol trasy mozna przejechac „po bandzie” 😉 Reasumuja gra na 100% warta uwagi!!

  7. ja po zobaczeniu dema mam wrazenie i nadzieje, ze to jeszcze nie skonczona wersja gry1) od dawna zapowiadano stale 60FPS przy 4xAA – demo jak zobaczylem to prawie z krzesla spadlem, o ile bardzo ladnie smiga (choc jak sie dymek pojawi to potrafi zamulic do na okolo 15-20FPS !) to gdzie ten AA? krawedzie i brak AA psuja cala grafike, ktora jest naprawde niezla2) model zniszczen. . . hmmm ok, fajnie od startu tylko dlaczego po zderzeniu z innym samochodem przy niewielkiej roznicy predkosci i zderzeniu ze sciana przy 200KM/h wyglada to dokladnie tak samo :/ i jak juz dojdzie do pewnego momentu to dalej nie mozna zrobic nic wiecej (jak maska juz jest wgnieciona to jakiekolwiek kraksy nie robia juz zadnej roznicy)3) zniszczenia maja zerowy wplyw na prowadzenie samochodu – no ale to jestem pewien tylko w demie (nie wyobrazam sobie zeby bylo inaczej)Model jazdy jest dobry, ba. . . nawet bardzo dobry. BMW 97 M3, wylaczyc wszystkie wspomagacze i mozna sie fajnie pobawic, mozliwosci slow-motion w czasie replayu rewelacja. Telemetria – genialne (polecam Merca SLR i monitorowac temp opon w trakcie wykonywania baczkow – fajna zabawa :)Ogolnie wrazenia pozytywne, bo najwazniejszy aspekt gry jest swietnie dopracowany. Mam nadzieje na AA w pelnej wersji aczkolwiek obawiam sie nieco o framerate. Wspomnialem juz, ze nie ma widoku z kabiny? 😛 ;)ps. porownujac replay z GT HD na PS3 i FM2 na Xa musze przeznac, ze ten z PS3 wyglada DUZO, DUZO bardziej realistycznie – FM2 ciagle wyglada jak gra a GT HD mozna pomylic z relacja z TV

Skomentuj Jakub Śledź Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here