INFORMACJA PRASOWA

Poprawne wymagania, niezbędne do uruchomienia tytułu są następujące:

WYMAGANE OPROGRAMOWANIE:

· System Microsoft(R) Windows(R) XP/Vista (systemy Windows 95/98/ME/2000 nie są obsługiwane)

· Microsoft DirectX(R) 9.0c (dołączony do płyty z grą)

WYMAGANY SPRZĘT:

· Procesor: Intel(R) Pentium(R) 4 2.8 Ghz lub AMD(R) Athlon(TM) XP 2800+ (dla systemu Windows Vista Pentium 4 3.0 Ghz lub jego odpowiednik)
· PAMIĘĆ RAM: 512MB (768MB dla systemu Windows Vista)
· KARTA GRAFICZNA: NVIDIA(R) Geforce(TM) 5700 lub ATI(TM) Radeon(TM) 9700 wyposażona w 128MB pamięci (pełna lista obsługiwanych modeli znajduje się poniżej)
· KARTA DŹWIĘKOWA: W pełni kompatybilna z DirectX 9.0c
· MIEJSCE NA DYSKU TWARDYM: 5GB, plus 700MB dla pliku wymiany
· INTERNET: Aby móc w pełni cieszyć się grą, należy posiadać łącze szerokopasmowe. Zasady rozgrywki mogą się zmieniać bez uprzedzenia ze strony autorów.

OBSŁUGIWANE MODELE KART GRAFICZNYCH:

Seria kart NVIDIA GeforceFX (5700 lub lepsza, wyłączając model 5700LE oraz 5700VE)
Seria kart NVIDIA Geforce 6 (6200 lub lepsza)
Seria kart NVIDIA Geforce 7 (7300 lub lepsza)
Seria kart NVIDIA Geforce 8
Seria kart ATI Radeon 9700 lub lepsza
Seria kart ATI Radeon X700 lub lepsza
Seria kart ATI Radeon X1650 lub lepsza

Cenega Poland przeprasza wszystkich za nieświadome wprowadzenie klientów w błąd.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

9 KOMENTARZE

  1. Panowie zapewniam was że jak poszedł wam Doom3 i Quake 4 to ta gra pójdzie bez problemu. Chłopaki ze Splash Damage naprawdę sie postarali. Myślałem że to rozbudowanie terenu zwiększy wymagania – całe szczęście się myliłem. Wiem że grafika na dzień dzisiejszy to nie jest rewolucyjna ale przynajmniej mi wystarcza. Gra jest oparta na wersji silnika z Doom 3 nie Raven”owskiego Q4. Co ciekawe u mnie Q4 chodził dużo płynniej niż Doom 3 tutaj przy max detalach i 16 osobach (wyłączając AA) chodzi lepiej nawet od Q4.

    • Panowie zapewniam was że jak poszedł wam Doom3 i Quake 4 to ta gra pójdzie bez problemu. Chłopaki ze Splash Damage naprawdę sie postarali. Myślałem że to rozbudowanie terenu zwiększy wymagania – całe szczęście się myliłem. Wiem że grafika na dzień dzisiejszy to nie jest rewolucyjna ale przynajmniej mi wystarcza. Gra jest oparta na wersji silnika z Doom 3 nie Raven”owskiego Q4. Co ciekawe u mnie Q4 chodził dużo płynniej niż Doom 3 tutaj przy max detalach i 16 osobach (wyłączając AA) chodzi lepiej nawet od Q4.

      co nie zmienia faktu iż 512 ramu to za mało,

    • Panowie zapewniam was że jak poszedł wam Doom3 i Quake 4 to ta gra pójdzie bez problemu. Chłopaki ze Splash Damage naprawdę sie postarali. Myślałem że to rozbudowanie terenu zwiększy wymagania – całe szczęście się myliłem. Wiem że grafika na dzień dzisiejszy to nie jest rewolucyjna ale przynajmniej mi wystarcza. Gra jest oparta na wersji silnika z Doom 3 nie Raven”owskiego Q4. Co ciekawe u mnie Q4 chodził dużo płynniej niż Doom 3 tutaj przy max detalach i 16 osobach (wyłączając AA) chodzi lepiej nawet od Q4.

      Co za bulshit. . . mam 1 GB RAMu, GF6800LE@16potoków,5 jednostek vertexów i Athlona XP 2800+. . . gra ledwie działa na granicy płynności po obcięciu wszystkich detali. . . wymagania niewiele wieksze od d3 i q4? Good joke ! :/

  2. Thomas a jak grałeś na 6800LE w Doom 3/Quake 4? Bo jakoś nie wyobrażam sobie tego. Jasne że 512 ramu to za mało. Co najmniej 1GB ale to już standard od paru ładnych lat. Chodzi mi o to że na jak na dzisiejsze czasy to wymagania nie są straszne(patrzac np na Bioshock,Crysis). Wracając do gry to bardziej mi przypadła do gustu niż BF2 (pewnie za sprawą Stroggów:P ). Szkoda że dźwięki są tak ubogie(niektóre nawet jeszcze z q3) no i railgun nie jest taki miodny.

Skomentuj Anonim Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here