W temacie nowego Fallouta sporo się dzieje. Ostatnio mogliście obejrzeć materiał wideo prezentujący dostępną w grze broń. Od starej, poczciwej flinty po pistolet laserowy. Wspominaliśmy również o planach powstania Fallout MMO. Dziś zapraszamy do obejrzenia wywiadu z twórcami gry. Todd Howard, Emil Pagliarulo i Istvan Pely (główny projektant) opowiadają o moralnych wyborach w grze. Obiecują, że „ścieżka zła” będzie dla gracza bardzo zabawna. Co czeka na nas w trzecim Falloucie? Jeśli tylko chcemy zejść na ścieżkę przestępstwa to będziemy kraść i zabijać. Jakby nie patrzeć to, jak słusznie zauważają twórcy, świat po nuklearnym holokauście jest miejscem dosyć mrocznym i paskudnym. Pełno w nim oportunistów dbających tylko o siebie. Dlaczego gracz miałby być tym „jedynym sprawiedliwym”? Zapraszamy do oglądania. Wywiad został okraszony fragmentami z samej rozgrywki.

Za podesłanie linka dziękujemy Wikingowi gooralesko.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

17 KOMENTARZE

  1. Przy filmie jest też link do drugiego filmu. Tym razem o dobrej karmie:) Ale ogólnie to żadna rewelacja. Dużo marketingowego ględzenia i fragmenty gameplayu, które widzieliśmy już wcześniej.

  2. Jak Emilio sie podnieca mozliwoscia gadania do scietej glowy starszej osoby. . . Ciekawe czy pracownicy Bethesdy przechodza jakies okresowe badania psychiatryczne? A tak poza tym, to w tym systmie karmy smieszne jest to ze nawet po zabiciu setek niewinnych ludzi, mozesz sie nawrocic dajac wode biedakom badz rzucajac na tace w kosciele. Cytat z IGN:

    While causing chaos in Megaton, I came across several aspects of the game that make it easier to be nasty. Though you can get in a pinch if you don’t save often, I found that there’s always a way out of the mess you create in cities. Cause as much havoc as you like, get the sheriff and every citizen chasing you with guns ablaze, and you can pop outside of the town of Megaton and they won’t follow you. Wait 24 hours and go back in and the townsfolk will have forgiven (or forgotten) your deeds. This may not be realistic, but if you go on a little killing spree for fun, you can still salvage your game in the long run.

    A to jest po prostu idiotyczne. Wiem, wiem Gooralesko, jestem Betonem ;)Ale i tak pewnie ulegne i kupie F3, tylko nie odrazu po premierze.

  3. Nie mnemic – masz rację. To jest idiotyczne. W rzeczywistości po powrocie mieszkańcy powinni reagowac na naszego herosa alergicznie a nie wybaczać mu jego czyny. Czysta głupota i pierwszy zgrzyt (Tak mnemic – dla mnie pierwszy 😉 ) w tym projekcie zwanym Fallout 3. W F2 np. po dołączeniu do łowców niewolników mieliśmy przechlapane przez prawie całą grę. Nikt się do nas nie chciał dołączyć, w New Reno ciężko było wykonywać zadania bo ludzie nie chcieli z nami gadać itd. a tu będzie chyba inaczej. Moim zdaniem bardzo to zepsuje rozgrywkę. Zły charakter będzie się czuł bezkarnie bo będzie wiedział, że za jakiś czas może wrócić, a ludzie których skrzywdził zapomną o jego czynach.

  4. @mnemic – do scietej glowy gada(lo) sie w aoc’u wiec pomysl nie jest nowy. ale tu nie wiem w jakim kontekscie wystepuje a sprawdzac mi sie nie chce bo wogole nie chce mi sie sledzic ‚nowinek’ nt fallouta 3 ;]

  5. Kiedys byla zwmianka o gadajacej scietej glowie ghula sprzedawcy(ale to bylo dawno i moze byc nie prawda;]), a tutaj Emilio po prostu mowil, ze jak to fajnie sciac glowe osobie, z ktora sie wczesniej gadalo i postawic ja sobie na polce ;)Gooralesko – Pierwsza rzecz w ktorej sie zgadzamy w sprawie F3? Oj, chyba sie starzejemy. . . ;D

    • Kiedys byla zwmianka o gadajacej scietej glowie ghula sprzedawcy(ale to bylo dawno i moze byc nie prawda;]), a tutaj Emilio po prostu mowil, ze jak to fajnie sciac glowe osobie, z ktora sie wczesniej gadalo i postawic ja sobie na polce ;)Gooralesko – Pierwsza rzecz w ktorej sie zgadzamy w sprawie F3? Oj, chyba sie starzejemy. . . ;D

      Stefan, on to mówił w kontekście tego, że przed chwilą gadał z tym gościem a teraz głowa kolesia juz nie jest przyczepiona do jego szyi. Że niby będąc złym gościem to takie łatwe. Pozbawić głowy kogoś z kimś się przed chwilą gadało lub nawet załatwiało interesy. „Zielony” masz rację – this is so stupid. Serio mówię 😉 Ale Fallout przez to z pewnością nie umarł.

  6. Jakoś mnie to zło nie przekonało

    Wait 24 hours and go back in and the townsfolk will have forgiven (or forgotten) your deeds. This may not be realistic, but if you go on a little killing spree for fun

    killing spree for fun Tak właśnie umarł dla mnie Fallout.

    • killing spree for fun Tak właśnie umarł dla mnie Fallout.

      ja w 2 potrafilem godzinami rozwalac cale miasta i patrzec na efektowne zgony po kritikalach :Ewiec nie wiem po co to lamentowanie.

  7. # gooralesko 2008-09-26, 22:51 „Czysta głupota i pierwszy zgrzyt (Tak mnemic – dla mnie pierwszy 😉 w tym projekcie zwanym Fallout 3. „Jak dla mnie to nie pierwszy i chyba nie ostatni zgrzyt w tej produkcji. Im więcej postów pojawia się na temat F3 tym bardziej oddala sie dzień w którym sięgnę po tą pozycję.

    • # gooralesko 2008-09-26, 22:51 „Czysta głupota i pierwszy zgrzyt (Tak mnemic – dla mnie pierwszy 😉 w tym projekcie zwanym Fallout 3. „Jak dla mnie to nie pierwszy i chyba nie ostatni zgrzyt w tej produkcji. Im więcej postów pojawia się na temat F3 tym bardziej oddala sie dzień w którym sięgnę po tą pozycję.

      Cieszę się wraz z Tobą, że zaoszczędzisz pieniądze nie kupując tej produkcji. Bardzo fajnie, naprawdę.

    • Jak dla mnie to nie pierwszy i chyba nie ostatni zgrzyt w tej produkcji. Im więcej postów pojawia się na temat F3 tym bardziej oddala sie dzień w którym sięgnę po tą pozycję.

      Mi podobnie jak tobie, wraz z przypływem informacji o F3 coraz mniej się on podoba, ale i tak spróbuję, choć na pewno jakiś czas po premierze. Szkoda, że dyskusja dotyczy tego czy gra jest dobra, czy przeciętna, a nie tego czy zaoferuje coś rewolucyjnego. Jak na razie rewolucji nie widać.

      • a nie tego czy zaoferuje coś rewolucyjnego. Jak na razie rewolucji nie widać.

        A czemu miałaby zaoferowac coś rewolucyjnego? Ja się ciebie pytam dlaczego? Bethesda mówiła w 2004 roku po kupieniu licencji: „Zrobimy cos rewolucyjnego!”? A może poźniej tak mówiła? Wyjaśnij to proszę.

  8. od moralnego problemu z takim przedstawieniem rekompensaty za zło poczynione wcześniej zaczeła sie jedna z trzech wielkich schizm w chrześcijaństwie :DBTW to smutne iż złoty wiek gier komputerowych zakończył paradoksalnie wtedy gdy tak naprawde powinien się zacząć na dobre, czyli tak gdzieś w okolicach upadku 3dfx. Przemysł growy wydaje sie podążać niechlubnym szlakiem przetartym przez kino, które po zachłyśnięciu się efektami specjalnymi i pod dyktando księgowych produkuje w przeważającej wiekszości tylko pokarm dla ćwierćidiotów. . .

  9. no to zrobili gre dla idiotów, dali biel, dali czerń. A do diaska Fallout był w odcieniach szarości ! Tak jak sobie chciałeś zagrać w danej minucie . . .

Skomentuj Piotr Biernawski Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here