Tytuł, który zobaczyć możemy na trzech świeżych fotkach, pojawi się na komputerach osobistych i niektórych konsolach nowej generacji (nie wiemy jakich). Jak już pisaliśmy, jego premierę ustalono dopiero na rok 2009. Grę napędzać będzie kolejna wersja Serious Engine, którą znamy z poprzednich produkcji tego studia – serii Serious Sam.

Na temat tej pozycji, w wywiadzie przeprowadzonym przez serwis IGN, wypowiedział się Mike Wilson, reprezentujący Gamecock Media. Przybliżył on graczom ideę tego tytułu: „W tej chwili możemy powiedzieć, że będzie to wojskowy, taktyczny shooter napędzany Serious Engine 3. Akcja gry umiejscowiona jest w teraźniejszości. Tytuł ten będzie uderzał was ‘prosto w twarz’ tym, co dzieje się na ekranie, wymagać będzie jednak najpierw myślenia a dopiero później strzelania. Technologia wykorzystana w grze pozwoli wam odnieść wrażenie, iż jesteście w centrum wydarzeń. Oprawa audio-wideo ukaże współczesne działania zbrojne ‘używając’ wielu krwawych i brutalnych momentów połączonych z akcją o odpowiednim tempie. Dzięki Serious Engine 3 tytuł ten będzie zwracał na siebie uwagę wieloma drobnymi szczegółami takimi jak realistyczne zachowanie wszelkiego rodzaju materiałów, systemem „tkanin” czy animacją twarzy”.

Dla wielbicieli technikaliów podajemy odrobinę informacji na temat nowego silnika (zachowujemy pisownię oryginalną): The systems’ advanced multi-core HDR-rendering graphics system supports full per-pixel lighting and shadowing (including shadowbuffers) and boasts a custom GPU-accellerated baker for GI lightmaps. The system also incorporates a custom multi-threaded physics solver designed for better performance on multicore CPUs and built-in support for action-game models – such as FPS characters – which allows them to naturally interact with other physical objects.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

5 KOMENTARZE

  1. Kiedy to będzie aż 2009 rok aż za 2 lata jest masa czasu na zrobienie czegoś nietypowego a zarazem innowacyjnoprorekreacyjnego.

  2. innowacyjnoprorekreacyjnego.

    Czyli? ^^ co to jest za neologizm. Teraz coraz więcej gier powstaję przez 2 lata to nie ma co się dziwić takimi okresami produkcji.

  3. Kurde, nie powinni tak wczesnie zapowiadac gier, bo ludzie nie eda mogli wysiedziec. Mi ewidentnie brakuje pozycji bardziej militarych na myslenie. Ile mozna grac w tego samego Ghost Recona czy Flashpointa? 🙂

Skomentuj Anonim Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here