Przed wami trwający trzynaście minut materiał filmowy z God of War 3. Plik wideo umieszczony pod treścią naszego newsa to rozszerzona wersja materiału, który pokazywano w trakcie tegorocznego Electronic Entertainment Expo. Naszym zdaniem żaden szanujący się gracz nie powinien przeoczyć tego klipu.

Te kilkanaście minut zabawy po brzegi wypełniono tym, co tygrysy lubią najbardziej czyli nieustającą akcją. Na uwagę na pewno zasługuje też pomysłowość zespołu z Santa Monica, który przeplata walkę ciekawymi elementami zręcznościowymi. Świetnie wyglądają też starcia z mini bossami. Nie wiemy natomiast co myśleć o brutalnych finiszerach. Czy tylko nam wydaje się, ze są one odrobinę przesadzone?

Koniecznie dajcie nam znać co myślicie o tym pliku wideo i samej grze.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

13 KOMENTARZE

  1. Po prostu mega kozak. Ale się napaliłem na trójkę. To dokładnie ten sam poziom intensywności akcji co w trzech pierwszych częściach ale z ładniejsza oprawą. Miód po prostu. PS: Jedyną rzeczą to któej mogę się przyczepić to znikające ciała zabitych. Szkoda, że nie mogli poświęcić części mocy Cella na obsługę fizyki tychże ciał, gdyby oczywiście nie znikały.

  2. I oby gra była tak długa jak jedynka i dwójka na PS2. Chains Of Olympus na PSP jest niezła, ale stanowczo za krótka. Ciekawe czy gdy GoW3 wyjdzie, będzie w zestawie z PS3 slim 🙂

  3. ciała na pewno znikają dlatego że jakby było walczyć z 50 przeciwnikami i jeszcze do tego kilkoma potworami, Minotaurami, etc to by był stos tropów i ciężko było by samego Kratosa zauważyć

    • #3Chciałeś chyba powiedzieć, że PS3 niedałoby rady takiej ilości trupów na których działa fizyka 😉

      lol jak tak sądzisz to proszę bardzo XD

      • lol jak tak sądzisz to proszę bardzo XD

        A ty tak nie sądzisz? Naprawdę sobie tak tłumaczysz znikanie ciał w GOW3? Przecież to znikanie jest ewidentnym następstwem braku pary. Bynajmniej nie jest to troska o jak najlepszą widoczność naszego kochanego herosa. Nie wiem co znaczy „XD” ale chyba to jakiś odpowiednik uśmiechcniętej emotikonki więc nie będzie XD.

  4. XD można powiedzieć ze znaczy :D, nie chce być posądzany o fanbojstwo tutaj ale jeśli pamiętasz zapowiedzi producentów z walkami z ponad 50 przeciwnikami, to wyobraź sobie gooralesko jaki cmentarz był by na ekranie

  5. Cmantarz byłby na pewno. Jedna lub dwie klatki na sekundę. Jeżeli uważasz, że gra utrzymałaby framerate na poziomie 30 k/s przy 50 trupach, które można poruszyć (W sensie działałby na nie silnik fizyki w grze) to z pewnością fajnbojstwo zaślepiło ci umysł. XD

  6. ale na szczęście tak nie jest i w tym ostatnim komentarzu zgodzę się z tobą, ze było by ciężko mieć 50 trupków które szło by wziąć i „ciepnąć” w inne przyszłe truposze, ale mogli by tez zrobić tak ze ciała by zostawały ale już nie były by one interaktywne (ale to nie punkt naszej rozmowy)

  7. Moim zdaniem to przede wszystkim przypomina God of War 1 i 2. Jeśli Conan jest podobny (Nie wiem, nie grałem) to tylko dlatego, że był wzorowany na dwóch pierwszych częściach GOW.

  8. To co zobaczyłem wgniotło mnie w fotel, akcja non stop, krew i wszechobecna brutalność. To uwielbiam 🙂 czekam z niecierpliwością!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here