Czas na kolejną porcję screenshotów z Gran Turismo 5 Prologue. Aż trudno uwierzyć, że to nie zdjęcia z prawdziwych wyścigów.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

11 KOMENTARZE

  1. Wyglada toto oblednie – jak kazde kolejne Gran Tourismo. Zwlaszca pierwszy screen z tej galerii jest genialny – budynek z reklama Sanyo to cos wspanialego! Dobrze by jednak bylo, zeby Polyphony Digital w koncu zadbalo o model jazdy. Bo mnie poruszanie sie kartonowymi pudlami powoli nudzi.

  2. Modele autek fantastyczne ale Forza, GTR czy nawet GPL to nie będzie. Odpalić grę pooglądać,podziwiać i trochę wanną pojeździć.

  3. Siegiej – Cóż myślę że chłopaki nie zostawią modelu jazdy po macoszemu, dopracowali grafę to i myślę model jazdy jest/będzie odpowiedni. Chłopaki mają jeszcze czas i należy pamiętać że tym razem mają konkurencję w postaci forzy któa powinna ich zmotywować do implementacji nowych rozwiązań. Zniszczenia w pełnej są potwierdzone w wywiadzie jak i również zmienne warunki pogodowe Wywiad http://www.ps3site.pl/prologue-ocenioneMożliwe nawet że do GT proloque wyjdzie niedługo patch który umożliwi te ficzerygrah – tutaj na szczęście nic nie jest nakoksowane, są to zdj z czystego gameplay’u do którego podaje link gameplay http://www.gamersyde. com/stream_5644_en.htmlintro na enginie gry http://www.gamersyde. com/stream_5647_en.html16 aut na torze i obłędne ich wymodelowanie, 1080p, 60fps, ogrom detali – Uczciwie trzeba przyznać że ta gra pożera całego xbota wraz z zasilaczem BTW japonskie famitsu oceniło Prologue na 39/40 dla porównania forza2 37/40 😉 ale ja i tak nie porównywał bym tych 2 gier, są skierowane dla zupełnie rożnych ludzi. W moim odczuciu forza jest przesadzona bo tylko dla mnaniaków motoryzacji. (w empiku nikt nie chciał w to grać, konsola stała tak przez tydzień, 0 zainteresowania, co innego podczas prezentacji pgr4 gdzie trudno było się dobić(dosłownie) do standu 🙂

  4. No trzeba oddać cześć ludziom z Polyfony, grafika poraża. Oby nie skiepściła się do premiery (czy aby nie jest na dniach w Japonii?). Jedynie model jazdy na tych filmikach jest wyjątkowo z Biedronki – kartonowy siakiś taki.

  5. A pomarudzę sobie jeszcze. Ściągnąłem filmik w wysokiej rozdzielczości i co? No i połowa magii uciekła. Nasz mózg to jednak zadziwiające urządzenie, sam sobie podpowiada to czego nie widać. Żyjemy w ciekawych czasach i chyba zaczynamy żądać matrixa. Na obecnym stopniu odwzorowania szczegółowości samochodów, jestem pewnie w stanie powiedzieć jaki klucz trzeba użyć by odkręcić koło w tym pięknie wymodelowanym samochodzie. GT5 ma, i tego ukryć się nie da, najpiękniej wymodelowane samochody w historii gier. Gorzej ze scenerią. . . W niskiej rozdzielczości szczegóły umknęły mi bo niska rozdzielczość, kompresja, etc. Jednak w wysokiej rozdziałce wcale się nie pojawiły, ich tam po prostu nie ma. Nie twierdzę, że sceneria jest słaba, bo to najwyższa półka, high class, ale jednak jest tak z 50% gorsza od wykonania samochodów. Co więcej, na filmikach z gry prezentuje się zauważalnie gorzej niż na tym screenie, który podałem w poprzednim poście z PGR3 (tak trzy). No ale po co ja to pisze? Jak tylko wyjdzie, to polecę i tak kupić, bo uwielbiam wszystkie gry, w których można się pościgać 🙂

  6. Pierwsza fotka głowę daję jest z trybu Photo Mode. Fajnie by było gdyby ten tryb nie różnił się jakością w stosunku do normalnego trybu, ale na ile to możliwe trudno ocenić. I tak i tak GT jak zwykle szokuje grafiką ale zanim skończę GT4 minie jeszcze sporo czasu. Ta gra jest długa jak cała wieczność, ale to i dobrze, bo nigdzie mi się nie spieszy 🙂 PS3 jeszcze nie posiadam, a GT5 będzie dla mnie wyznacznikiem czy kupić nową konsolę czy nie. I bez zmiennych warunków pogodowych, systemu zniszczeń godnego Gran Turismo oraz naprawdę dobrej AI, żadne inne bajery mnie nie przekonają. Twócy pecetowego, niedoścignionego względem realizmu GTR pokazali że świetne AI jest jak najbardziej możliwe.

  7. w photo mode masz tylko jedno auto tutaj zaś na tym pierwszym screenie masz jeszcze za nim następne, w dodatku widać że te pierwsze jest w ruchu bo przekrzywiły się amortyzatory lewego koła co następuję przy skręcie przy dużej prędkości. Oglądnij filmik i zobaczysz że są tam takie ujęcie w replay’ach co na tych fotkach

Skomentuj Paweł Czoppa Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here