Przed wami kolejna gra, której stworzenie jest niemożliwe na żadnej innej konsoli poza tą najlepszą i najmocniejszą*. Produkcją tą jest sieciowa strzelanka MAG, o której wciąż nie wiemy zbyt wiele – poza tym, że da się ją stworzyć tylko na Playstation 3. Tak przynajmniej uważa szef marketingu działu hardware w firmie Sony Computer Entertainment America (John Koller).

Jego zdaniem shooter, w którym na wirtualnych polach bitwy walczy ze sobą nawet 256 fanów wirtualnego strzelania korzysta z prędkości procesora i innych możliwości konsoli, których nie mają jednostki konkurencji. Aż dziw bierze, że nigdzie jakimś cudem nie wpleciono tu słów o nośniku Blu-ray albo usłudze Home. Tego konkurencja też nie posiada. Żałujemy także, że zamiast mówić o samej grze, panowie z Sony wciąż reklamują swój sprzęt, a nie produkcje, które powinny świadczyć o jego atrakcyjności.

Koller o grze, której premiery powinniśmy się spodziewać pod koniec roku, powiedział tylko, że jest to coś przypominającego SOCOM. Możemy w niej kierować jednostkami SEALs, Rangersów albo Zielonych Beretów. Super. Gdzie możemy złożyć pre-order?

*W zależności od sytuacji jest nią Playstation 3 albo Xbox 360, ale zdarza się, że i Nintendo Wii. Czekamy aż sprawę ostatecznie wyjaśni „detektyw Pachter”.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

11 KOMENTARZE

  1. Jestem szczęśliwym posiadaczem PS3 i X360 i spędzam masę czasu grając na jednej i drugiej. I muszę przyznać, że zaczynam wierzyć panom z Sony. Dlatego byłbym ostrożny z krytykowaniem Sony za reklamę swojego sprzętu, bo akurat ich zapowiedzi coraz częściej się sprawdzają. . . Mam możliwość na bieżąco porównania tytułów, jakie ukazują się na obie platformy. Nie mówię o tych samych tytułach – myślę akurat o exclusivach. Jeśli kolejne gry na PS3 będą wyglądały jak Killzone 2, to przyznaję, że ta konsola zaczyna pokazywać pazur i wyprzedzać konkurencję. . . Na X360 oprócz Gearsów 1 i 2 oraz RE5 nie ma tak pięknych gier jak K2, Uncharted czy Heavenly Sword. A przed nami Heavy Rain i Uncharted 2, no i GoW3. Jestem bardzo ciekaw, jak to dalej będzie wyglądać.

  2. Uśmiech się pojawił na mej twarzy gdy przeczytałem tytuł. A jak wspomnę sobię słowa głównego projektanta Xenona i Cella, to tym bardziej chce mi się śmiać jak czytam takie teksty.

    • Uśmiech się pojawił na mej twarzy gdy przeczytałem tytuł. A jak wspomnę sobię słowa głównego projektanta Xenona i Cella, to tym bardziej chce mi się śmiać jak czytam takie teksty.

      masz co przezywać teraz prawda? :p na wszystko bedziesz odpowiadać tą jedną wiadomoscia. 1. Gosciu byl jednym z glownych inzynierow projektujących procesory – co nie tyle znaczy że ma racje bądź nie, tylko właśnie to że wszyscy uwierzą w jego słowa2. Bill Gates swego czasu powiedział :”Nikt nigdy nie będzie potrzebował więcej niż 640 KB pamięci w swoim komputerze osobistym” – którz w 1981 roku mógłbyć bardziej wiarygodnym źródłem?dobra może z Billem troche przesadziłem

  3. Szkoda tylko, że ta cała para idzie w efekty graficzne i zwiększenie liczby polygonów na ekranie zamiast zwiększać realizm rozgrywki i inteligencję przeciwników, która w najnowszych produkcjach niewiele się różni od tego co mieliśmy 1-2 generację temu.

  4. zamiast zwiększać realizm rozgrywki i inteligencję przeciwników

    No w grach multi online takie zwiekszenie inteligencji przeciwników czasami by sie przydało ; )

    • Moze sie myle, ale na PC taka gra tez by poszla 😉

      Watpie, zaden komputer nie moze sie rownac z maszynka od Sony. Dziwie sie, ze nie nazwali tego next-next-next-and-far-more-next-gen 😛

      • Watpie, zaden komputer nie moze sie rownac z maszynka od Sony. Dziwie sie, ze nie nazwali tego next-next-next-and-far-more-next-gen 😛

        Albo po prostu fosgen 😛

Skomentuj Przemysław Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here