Stephen Iannetta, senior designer Realtime Worlds, uważa, ze dołączenie wersji beta HALO 3 do Crackdown jest sprytnym chwytem marketingowym Microsoftu, lecz tak naprawdę nie będzie kartą przetargową gry, gdy ta ukaże się na rynku pod koniec lutego: „Myślę, że jest to sprytne zagranie marketingowe Microsoftu. Uważam, że ci, którzy widzieli grę w akcji i w nią grali, nie odbiorą tego jako sposobu na sprzedanie większej ilości gier, lecz jako dodatkową zaletę naszej produkcji”.

Zdaniem przedstawiciela Realtime Worlds, w Crackdown należy zagrać, aby w pełni docenić pracę developerów: „Zanim ukazało się demo gry, wielu ludzi mówiło: ‘Zaraz, przecież to jest jedynie sposób aby Crackdown się lepiej sprzedała’ i myślę, że im dłużej grali w demo, tym bardziej zaczynali myśleć: ‘Ta gra jest świetna‚”.

Premiera Crackdown planowana jest na 23 lutego.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here