Wczoraj donosiliśmy o ogłoszeniu daty premiery produktu Flagship Studios. Dzisiejsze newsy nie są już tak różowe. W jednym z wywiadów udzielonych prasie w czasie trwającego w Las Vegas CES, Bill Roper (szef firmy produkującej ten tytuł) ogłosił, iż za grę w Hellgate z przyjaciółmi przyjdzie nam zapłacić. Podstawą rozgrywki wieloosobowej mają być misje i kampania, które poznamy w trybie single player (autorzy przewidują jednak wprowadzenie kilku ekskluzywnych drobiazgów w trybie multi). Wszystko to ma działać w oparciu o moduł generujący w czasie rzeczywistym nowe mapy i „znajdźki”.

Nacisk położony ma być głównie na grupowe i pojedyncze starcia z przeciwnikami sterowanymi przez komputer. Walki typu PvP (gracz kontra gracz) zaistnieją jedynie w szczątkowej formie. Użytkownicy będą mogli zakładać własne gildie a developerzy dzięki ciągłemu napływowi gotówki mają nam co jakiś czas dostarczać nowe misje, potwory i mapy. W grze pojawi się również znany z Diablo II tryb Hardcore.

Na pocieszenie pozostaje nam informacja, iż Flagship Studios przewidują wprowadzenie do gry kilkudniowego bezpłatnego okresu próbnego dla nowych użytkowników. Cena abonamentu w chwili pisania tego tekstu pozostawała nieznana. Czy takie działanie odstraszy część potencjalnych nabywców tego dobrze zapowiadającego się tytułu? Dajcie nam znać co o tym myślicie w komentarzach.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

9 KOMENTARZE

  1. Producenci zrobia wszystko zeby wydrzec od nas kase. :/ Choc czasami stac ich na nieco chojnosci, tak jak to mialo miejsce w przypadku multiplayera do F. E. A. R. a, ktory zostal udostepniony legalnie i za darmo do pobrania z internetu. 😀

  2. chyba musimy się przyzwyczaić do MMO bo wiadomo że to dobre źródło kasy. . . Jeżeli MMO w HG będzie świetne to panowie z Flagship są rozgrzeszeni. Jeżeli abonament będzie dużo mniejszy niż 15$ to może i wejdę w ten biznes.

  3. To co tu napisano nie mieści się za bardzo w moim pojęciu MMORPG. Walki PvP mają występować w ilościach śladowych? W multi tylko misje i mapy znane z singla. A jak krzykną sobie jeszcze za multi z 14 euro to już paranoja. Wtedy by to miało sens nowe materiały musiałby przybywać chyba niemal codziennie by ta zabawa po kilku tygodniach się nie znudziła. Dla mnie pomysł całkiem nie trafiony.

  4. Tak tak wszyscy pozazdrościli 7 mln abonentów dla Blizzarda i teraz takie kwiatki, coś czuje ze to nie ostatnia gra z takim systemem multi. Szykuje się era gier gdzie single jest płatny raz a na multi będzie abonament :/

  5. Przewraca się w garach ludziom coraz bardziej:/ Kiedyś zabawa przez internet z przyjaciółmi czy też z kimkolwiek była prosta i bezpłatna, teraz trzeba instalować programy wklepywać klucze i jeszcze wyżygać się z 10 dolarów za głupi abonament niedługo trzeba będzie płacić za patrzenie na okładke!!

  6. lekko chamska zagrywka Flagshipów, bo gra po sieci jest podobna do Diablo II, jeżeli chodzi o rozwiązania i system zabawy. Do Guild Wars jej nawet daleko, bo nie ma PvP – a GW darmowe jest. . . żenada w sumie. Szkoda.

Skomentuj Anonim Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here