Ach kto nie grał w ten tytuł? Jak nie na automatach wrzutowych to na ukochanej Amidze lub konsoli. Poniżej możecie obejrzeć „pamiętnik dewelopera” będący swego rodzaju retrospekcją – powrotem do przeszłości. O Golden Axe opowiada między innymi Nigel Cook producent nowej odsłony gry oraz twórca oryginału – Makoto Uchida z Segi. W poniższym materiale mówi nam skąd czerpał inspirację przy pracy nad legendarnym „Złotym toporem” i jaki wpływ na grę miał film „Conan” z Arnoldem Schwarzeneggerem. Dowiemy się również odrobinę o tym jak pierwszy GA pomógł Sedze Genesis podbić serca amerykańskich graczy. Na koniec możemy rzucić okiem na nowe przygody Tyris Flare.

Wczoraj pisaliśmy, że na europejskim rynku Golden Axe: Beast Rider pojawi się 17 października. Grą, która zapewnić ma około 12 godzin zabawy będą mogli cieszyć się posiadacze konsol Xbox 360 i Playstation 3.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

11 KOMENTARZE

  1. Ech! Wychowałem się na tej grze! Siedziałem w zadymionym salonie gier i grałem w GA!Podbierałem mamie złotóweczki myśląc co będzie dalej:) a dalej było tylko jedno:)AGA Amiga-Golden Axe! Wiec chętnie to powtórzę na moim Xklocku;) z kontynuacją GA!

  2. Podbierałem mamie złotóweczki myśląc co będzie dalej:) a dalej było tylko jedno:)

    Lanie kiedy mama dowiedziała się co zrobiłeś 😉 ?

  3. Wow jakoś mi umknęło, ze Goldena zrobił Japończyk. Wtedy się nie zwracało uwagi na takie rzeczy. Był barbarzyńca, krasnolud i laska i kilka żetonów w kieszeni :). Ach podróż nostalgiczna jak to obejrzałem.

Skomentuj Krzysiek Pielesiek Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here