W wywiadzie dla portalu internetowego Mercurynews.com Dyack stwierdził, że najnowsze konsole SONY i Microsoftu są bardzo zbliżone pod względem drzemiącej w nich mocy: ”W moich oczach PlayStation 3 oraz Xbox 360 są takie same jeśli chodzi o moc. Konsola SONY ma jej nieco więcej do przetwarzania danych, jednak konsola Microsoftu nadrabia to większą ilością pamięci. Ogólnie panuje opinia, że PlayStation 3 jest potężniejsze od Xboxa 360. Dla nas, developerów, konsole są takie same.”

Miejmy nadzieję, że Silicon Knights będą umieli tę moc wykorzystać. Do niedawna związani z Nintendo, twórcy takich hitów jak Eternal Darkness czy Metal Gear Solid: The Twin Snakes, uchodzą za bardzo zdolny team developerski. Obecnie Denis Dyack, wraz ze swoim liczącym blisko 150 osób zespołem, zajęty jest tworzeniem trylogii Too Human, dedykowanej ekskluzywnie Xboxowi 360.Nad grą ciąży jednak fatum, bo w produkcji jest już ponad 10 lat – zaczęła powstawać jeszcze na leciwym Playstation, następnie miała ukazać się na Gamecube’a a ostatecznie skończyła na Xboxie 360. Oprócz tego Silikon Knights pracują nad niezapowiedzianym jeszcze tytułem dla SEGI.

Nam pozostaje jedynie czekać na nowe informacje odnośnie gier Silicon Knights, a co do mocy PlayStation 3 i Xboxa 360 – czas sam zweryfikuje kto miał rację.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

8 KOMENTARZE

  1. „SONY ma jej nieco więcej do przetwarzania danych, jednak konsola Microsoftu nadrabia to większą ilością pamięci. „Chodzi o te 10mb ?

  2. ciekawe. . tym bardziej ze to juz nie pierwsza osoba z grona developerow ktora mowi dokladnie to samo – ze do gier obie konsole daja takie same mozliwoscidla mnie to chyba tylko dobrze. . 😉

  3. sek w tym z podelko od MS jest bardziej uniwersalne i przystepne w programowaniu (jest latwiejsze w zagospodarowaniu zasobow) natomisat PS3 po pewnym czasie jak developerzy naucza sie wykorzystywac 100% tej konsoli to powinno dawac lepszego kopa

  4. No to chyba sony zaliczy kolejnego zonka. . . Microsoft przejmuje władze i to chyba się nie zmieni, PS3 niestety (stety) nie podskoczy 360-tce.

  5. A kiedy zabiorą się za wątki gier zamiast za grafikę. Skończą się możliwości oka ludzikego to ciekawe co wtedy wymyślą . . . węch i dotyk ?Wszystko czego potrzebuje dobra gra to dobra grywalność, a nie grafika ! (grafika owszem, ale to nie jest najważniejsze!)

Skomentuj Anonim Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here