Na mocy nowej umowy Infogrames marka Dungeons and Dragons aż do roku 2017 istnieć będzie na rynku. Szykujcie się więc na najazd gier sygnowanych logiem najstarszego system RPG na świecie. To jednak nie koniec. Ta sama umowa umożliwiła wydawcy gier sprzedanie praw do wielu gier planszowych. Wśród nich znajdują się takie tytuły jak: Scrabble, Risk, Clue, Yahtzee, Monopoly, Battleship, The Game of Life, Boggle oraz Simon. Czy dzięki temu zabiegowi Infogrames odbije się od dna?

[Głosów:0    Średnia:0/5]

4 KOMENTARZE

  1. Inforgames zapowiedziało, że marka Dungeons & Dragons istnieć będzie na rynku przez najbliższą dekadę, czyli 10 lat. Cała licencja sprzedana została firmie Hasbro Interactive za niebagatelną kwotę 19. 5 miliona dolarów. Marka The Dungeons & Dragons to między innymi takie perełki jak seria Neverwinter Nights czy Baldur’s Gate oraz „wszystkie formaty interaktywnych gier wliczając produkcje internetowe oraz te polegające na sieci komórkowej”. Atari/Infogrames planuje póki co wypuszczenie dodatku do gry Neverwinter Nights 2 oraz wydanie produkcji zatytułowanej Dungeons & Dragons Tactics, która to przeznaczona będzie dla posiadaczy konsoli PSP. Premiery obu gier nastąpić mają jeszcze podczas roku fiskalnego z 2007 na 2008 rok. Na mocy tej oto transakcji, firma Hasbro stała się posiadaczem również takich marek jak: Scrabble, Risk, Game of Life, Clue, Yahtzee, Battleship, Boogle czy Simon.

    Ciekawe ale news zupełnie odwrotny do waszego, a na ten sam temat. Z waszego wynika, że Infogrames kupiło te prawa. A z news na WP wynika, że je sprzedało, ale prawo do korzystania z marki pozostawiło sobie jeszcze na 10 lat. Który więc news mówi prawdę? Kto sprostuje?

  2. Abbalah – 1:0 przegrywamy :/Oto co znaleźć można na serwsie gamesindustry:

    Infogrames has signed a new agreement with Hasbro concerning the licensing of Dungeons and Dragons as well as numerous board game franchises. The agreement extends until 2017 Infogrames exploitation of the intellectual property rights to the Dungeons and Dragons universe, covering all formats including online and wireless. „This agreement represents a reaffirmation of our partnership with Hasbro,” said Infogrames’ Patrick Leleu. „It is an important step in our business strategy that will allow us to keep and strengthen a franchise with significant potential, while giving the group additional resources to invest in the relaunch of its publishing business. „Under terms of the agreement, Hasbro has also purchased the digital gaming rights to nine board game franchises for USD 19. 5 million, of which USD 4 million will be paid to Atari. The franchises consist of Monopoly, Scrabble, Risk, The Game of Life, Clue, Yahtzee, Battleship, Boggle, and Simon.

    Prostujemy więc treść newsa. Choć w nazwie Dungeons&Dragons nie ma „the” jak pisze WP 😉 Ich błąd jest jednak odrobinę mniejszy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here