Na ulicach polskich miast możemy już zobaczyć tabliczki upamiętniające poległych Spartan. Małe kwadratowe ogłoszenia mają zachęcić zarówno starych jak i nowych graczy do kupienia jednej z najbardziej wyczekiwanych pozycji tego roku. Dobrze wiedzieć, że w Polsce gry kupuje już tyle osób, że jesteśmy świadkami pierwszych nieśmiałych prób zainteresowania nimi masowego odbiorcy. Spójrzcie więc jak w Ameryce Północnej i Wielkiej Brytanii wyglądają działania promocyjne zakrojone na szerszą skalę. Reklama jest częścią opisywanej przez nas jakiś czas temu kampanii „Believe”.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

6 KOMENTARZE

  1. Znakomite reklamy, zwłaszcza ta w której wystepuje maj. Pawel Czernek. Nie wiem jak gra, ale kampania reklamowa świetna. Choć szkoda , że pewnie ujrzymy powyższej reklamy w polskiej telewizji. Na Youtube jest jeszcze materiał o przygotowaniu makiety wystepującej w reklamie oraz inne filmiki z tej kampanii reklamowej. Warto również poszukać „halo live action” dwóch krótkich filmów z udziałem prawdziwych aktorów, scenografii i prawdziwego Warthoga. Co do poruszanej kwestii Halomanii, to być może ci nierozumiejący jej nie zrozumieli także, że gra nie jest do nich kierowana. Jeżeli grasz w FPS, a poza tym w GTA, FIFA, PES, Tony Hawka etc. i czytasz tylko streszczenia streszczeń lektur lub etykiety spożywcze to z pewnością nie docenisz FABUŁY (trudne słowo), charakterystycznych postaci oraz niezłych dialogów. Być może krzywdzę swoją opinią kogoś ale widziałem takich „graczy”, którzy nie kumają angielskiego (czyli tylko gra po polsku jest dobra), przechodzą gry na kodach (bo świerze torrenty stygną = mało czasu na granie) i nie widzą nic w grzepoza „rututu” i multiplayer. Poza tym gra halo i halo 2 pojawiła sie na PC po dwóch latach od premiery na XBOX. Przypomnijcie sobie jakie były FPSy na topie w czasie premiery gier Halo i Halo 2 na XBOXa i dopiero wtedy porównujcie.

  2. Co do reklamy, to wczoraj przechodząc koło Starego Browaru (Poznań oczywiście ;)) rzuciła mi się w oczy tabliczka upamiętniająca tychże poległych, na niej zaś logo Halo 3. Aż przystanąłem na chwilę, nie dowierzając, że w naszym kraju taka reklama ma miejsce ;]

  3. W Krakowie też są te tabliczki 🙂 Wprawdzie troszkę dziwnie to wygląda, jak stoi jakiś starszy Pan, czyta i zastanawia się o co chodzi, ale sam pomysł jak na polskie realia bardzo fajny 🙂 Co do reklam w TV. . . nie mam pytań. Tworzą niesamowity klimat i na prawdę mam ochotę zagrać w H3.

  4. Widać że panowie z Redmond wiedza co to znaczy kampania reklamowa i jakie może przynieść skutki. Postacie starszych Panów bardzo uwiarygadniają grane przez nich role, przez to rzeczywiście chce się zagrać w H3. I pewnie wielu dzięki temu zagra 🙂

  5. rewelacja absolutna totalna bez konkurencyjna reklama ps3 juz przegrało bo żaden tytuł nie ma takiego lineupa jak halo3, a swoja droga gra kończy sie tak ze w sumie mozna jescze doskrobać coś do osi fabuły:)

  6. Spotkałem taką reklamę (tablicę pamiątkową) u siebie pod domem i nawet by mi się podobała gdyby nie drobny szczegół. Mieszkam na warszawskim mokotowie i w promieniu mniej więcej 100m od tej reklamy są przynajmniej trzy prawdziwe tablice upamiętniające walke i rozstrzeliwanie polskich partyzantów i harcerzy w czasie postania warszawskiego przez hitlerowców i w takim miejscu według mnie takiej reklamy nie powinno być. Microsoft wykazał się ignorancją, umieszczając tą reklamę w takim miejscu. \r\nPodsumowując fajny pomysł na reklamę ale umieszczanie go w warunkach polskich, pokazuje, że microsoft nie stara się zrozumieć polaków acz tylko upchnąć im grę (w końcu skoro wszędzie w polsce widać tablice pamiątkowe to musi oznaczać, że polacy je po prostu bardzo lubią)

Skomentuj Anonim Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here