Wraz ze zbliżającą się betą Halo: Reach (3 maja), Bungie coraz chętniej opowiada o kolejnych nowościach, które planuje zawrzeć w grze. Ostatnio wspominaliśmy o systemie inwestycji oraz funkcji Armor Lock, a już mamy kolejne wieści. Okazuje się, że zdolności obronne zbroi to tylko jeden z nowych elementów związanych z ekwipunkiem.

Twórcy wprowadzą tzw. Armour Abilities, a więc umiejętności bezpośrednio powiązane z pancerzem. Jednocześnie będzie można posiadać jedną, jak wspomniane AL, ale też Active Camo – kamuflaż którego skuteczność zależy od tempa poruszania się, Evade pozwalające skoczyć szybko w dowolnym kierunku, Sprint dające znacznie większą prędkość, ale też chwilowo blokujące ataki, czy Jet Pack, a więc możliwość wzbicia się w powietrze. Niektóre z umiejętności będą dostępne wyłącznie dla Spartan lub Elite’ów.

Pewną odpowiedzią na sposób organizacji rozgrywek znany z królujących obecnie strzelanek będą Load Outs, możliwe do zmienienia przed każdym meczem oraz po wszystkich respawnach. Co ciekawe, ich częścią będą wspomniane wyżej Armour Abilities, ale samych zestawów nie będziemy mogli zmodyfikować. Ich dostępność będzie zależna od frakcji i typu rozgrywek.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here