Pierwsze w Polsce badanie świata graczy, organizowane m.in. przez Valhalla.pl, ma na celu określenie profilu typowego polskiego gracza – ile ma lat? Czym się zajmuje? W co gra? Liczymy, że wyniki badań rzucą nowe światło na nasz ciągle ewoluujący rynek, zaś osoby z poza niego zyskają jedyną w swoim rodzaju szansę na poznanie nas lepiej.

Badania rynkowe są częścią rzeczywistości rynkowej. Aby móc odpowiednio rozmawiać ze swoimi czytelnikami lub sprzedawać swoje gry, firmy muszą wiedzieć kim są ich klienci. Dokładne badania rynkowe pozwalają na określenie kto potrzebuje jakiego produktu. Sami gracze mają dzięki nim pogląd na swoje środowisko, dzięki czemu mogą podejmować inicjatywy zmierzające do jego poprawy bądź zmiany.

Badanie organizowane przez Ostryga e-ntertainment, we współpracy z Valhalla.pl, Pulsem Biznesu, Media Run, Webinside, Ebiznes.pl, o2.pl, fotosik.pl, boja.pl i sms.pl ma na celu zebranie jak największej ilości informacji na temat współczesnych graczy. Badacze chcą się dowiedzieć w jakie gry grają gracze oraz jak dużo czasu im poświęcają, choć koncentrują się głównie na grach internetowych i komórkowych. Badanie ma na celu określenie profilu typowego fana gier komputerowych, oraz jego kontaktu z nowymi technologiami.

Zapraszamy do udziału w badaniu:

http://www.ostryga.pl/ankieta/

[Głosów:0    Średnia:0/5]

29 KOMENTARZE

  1. Jak się patrze na nazwy stron ci biorą w tym udział, to mam wrażenie, że w głosowaniu weźmie udział więcej laików niż prawdziwych graczy. 😉 Ale zaraz sam wypełnie ankiete.

  2. właśnie ONE nie tkną rzeczy poktoju maluch racera – przeciez to jest tanie, nie ma dużych wymagań i zajebistej grafy – so it sucks!. . .

  3. Kilka uwag. . . . a) Ankieta Ostrygi była mocno tendencyjna – pytania o gry w telefonach komórkowych to jakaś pomyłka. Podobnie z grami flash i shockwave. b) Gra flash i shockwave w żaden sposób nie daje poglądu o świadomości gracza. c) Ankieta nie bada preferencji gatunkowych – sam podział na FP i MMO to chyba za mało. d) badanie na stronie ostrygi nazywa się : „badanie na temat gier reklamowych” – na stronie Valhalli – Kim jesteś graczu ??Wnioski – ankieta w żaden sposób nie odpowie KIM JESTEM ?? Ankieta nie da nam – graczom, ani Wam – Drodzy Redaktorzy Valhalli poglądu na to w co lubimy grać ??Ankieta jest najnormalniejszym w świecie badaniem rynku pod kątem flashowych gier reklamowych, o czym niestety nie zostaliśmy przez Was poinformowani. Małe oszustwo z Waszej strony na początek. Smutny :(P. S. „Komentarz podobnej treści umieściłem pod artykułem „Polskich graczy portret własny”, niestety, nikt z redakcji portalu nie zareagował w żaden sposób na moje słowa. Mimo to cieszę się, że Valhalla wraca, tylko niech bada przejrzyście i konkretnie opisuje ankiety, które będzie nam serwować. „

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here