Serwis Xbox 360 Fanboy donosi o grupie modderów, którzy dobrali się do kodu najbardziej wyczekiwanego shootera na Xboxa 360. Ludzie ci, grzebiąc w plikach wersji beta Halo 3 odkryli wpisy odnoszące się do nieujawnionych broni, pojazdów czy ekwipunku. Coś musi być w ich odkryciu, gdyż strona na której zamieścili te informacje już je usunęła. Oto co odkryli wspomniani już modderzy (zachowaliśmy oryginalną pisownię):

Broń:

Flamethrower, Plasma Turret, Claymore grenade i Covenant Gun Tower

Pojazdy:

Pelican, Shadow, Phantom i Hopper

Ekwipunek:

Jammer, Invincibility, InstaCover, Smoke

Medale:

Killocalypse, Killionaire

Czy to tylko śmieci, których nie usunięto z plików znajdujących się w becie? A może część z wymienionych rzeczy znajdzie się w końcowym produkcie? Czas pokaże. Póki co cieszymy się, że nasza niepohamowana ludzka ciekawość pozwala dokonywać tego typu odkryć. Wam zaś gorąco polecamy naszą relację z beta-testów tego tytułu. Znajdziecie ją klikając tutaj.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

5 KOMENTARZE

  1. Flamethrower czyli to co tygryski lubią najbardziej. . . No miejmy nadzieje ze dużo więcej broni znajdzie się w finalnej wersji 😉

  2. JA nie wiem, co ludzie widzą w tym Halo – ani to jakieś super-ładne, wszystko błyska jak fajerwerki no i jeszcze sterowanie padem. . .

    • JA nie wiem, co ludzie widzą w tym Halo – ani to jakieś super-ładne, wszystko błyska jak fajerwerki no i jeszcze sterowanie padem. . .

      No a czym chciałeś sterować Halo na X360? Kierownicą? Liczy się grywalność , a ta w Halo jest naprawdę niezła.

    • JA nie wiem, co ludzie widzą w tym Halo – ani to jakieś super-ładne, wszystko błyska jak fajerwerki no i jeszcze sterowanie padem. . .

      Nie wyobrazam sobie gears of war granego myszka. Graloby sie zwyczajnie. . . gorzej. Twoj argument to jeden z tych wielu zatwardzialych PCowcoe twierdzacych ze konsole sa dziwne, mimo ze nigdy jej nie mieli.

  3. Mnie tylko ciągle zastanawia, czy to nie są przypadkiem betatesty kodu sieciowego, a renderer jest jedynie dostosowany do x360. Natomiast taki prawdziwy renderer nie wymaga openbetatestów, więc można go sobie spokojnie testować w zaciszu studia bez chwalenia się tym co gra potrafi.

Skomentuj Anonim Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here