Śledząc świat elektronicznej rozrywki przez długie godziny każdego dnia myśleliśmy, że nic nie jest nas w stanie zaskoczyć. Z błędu wyprowadził nas Max Kor. Człowiek ten stworzył na potrzeby konkursu organizowanego przez firmę Blizzard postać Elfa. Postać, która wydaje się być prawdziwa. My przez długi czas wpatrywaliśmy się w tą grafikę i nie mogliśmy uwierzyć, że to nie jest człowiek z krwi i kości. Żeby było ciekawiej jej autor ponoć stwierdził, że Dzieło jest średnie i wymaga poprawek, przez co nie pojawiło się we wspomnianym już konkursie. Klikajcie w nasz link prowadzący do serwisu CGSociety i podziwiajcie prawdziwy talent. Po cichu przyznamy się, że zazdrościmy umiejętności autorowi tej grafiki. A teraz z ręką na sercu powiedzcie – czy jesteście na pierwszy rzut oka w stanie rozpoznać czy to dzieło komputera czy prawdziwy człowiek? Ciekawe kiedy doczekamy się takich „bajerów” w naszych ulubionych grach?

[Głosów:0    Średnia:0/5]

19 KOMENTARZE

  1. Szacunek, dopóki nie spojrzałem jak to było robione to nie moglem uwierzyć ze to 100% komputerowej grafiki.

  2. Istne simulacrum. Gość jest niesamowity. (za to Valhalla jest trochę spóźniona 😛 Na blender3d.pl link do tego leży od miesiąca 😉 )

  3. coppertop – Valhalla jest serwisem o grach, potraktuj ta wiadomosc jako smaczek, zreszta jak widzisz nie kazdy o tym wiedzial 🙂

  4. Niezle. . . Tez poki nie widzialem etapow tworzenia to nie wierzylem. Szok!Koles powinien reklamy robic 🙂

  5. Na początku myślałem że to zdjęcie (te na valhalli) to kobieta, a później dopiero są jej elektroniczne wersje;D salutuje

  6. Ciekawe kiedy doczekamy się takich ?bajerów? w naszych ulubionych grach?

    Dokładnie wtedy, kiedy moc obliczeniowa komputerów wystarczy do wyrenderowania chociaż 30 takich obrazków na sekundę. Dlatego zawsze powtarzam, że karty graficzne zaczną powoli tracić udział – one w pewnym momencie będą ograniczać. Pytanie, jak Cell sobie poradzi z renderingiem – choćby trickowanym. Ale jest ryzyko, że będzie lepiej niż z karty graficznej – w tym wypadku nvidii. Tylko komu dzisiaj chce się eksperymentować w świecie gotowych pakietów do produkcji gier?Cell świetnie się nadaje do renderingu, ze względu właśnie na te jednostki zmiennoprzecinkowe. Jeżeli nie ta generacja, to kto wie, czy nie przy następnej? Można sobie wyobrazić komputer przyszłości, która będzie miał np. 64 rdzenie paro-GHz. Taka maszyna nie będzie miała żadnego problemu z renderowaniem 30 takich obrazków na sekundę. Wtedy świat efektów specjalnych 3D i grafiki tzw. real time połączą się w jedną przestrzeń. To będzie czas prawdziwych interaktywnych filmów.

  7. Przerazilem sie, do tej pory mysle, ze chlopak zrobil sobie kilka fotek swojej kobity albo jakiejs modelki i tylko to sobie edytowal:) przeciez u niej na skorze widac nawet pory!

    • Przerazilem sie, do tej pory mysle, ze chlopak zrobil sobie kilka fotek swojej kobity albo jakiejs modelki i tylko to sobie edytowal:) przeciez u niej na skorze widac nawet pory!

      Pory mozna recznie narysowac. Widzialem juz takich artystow. Ale jak dla mnie to jest sztuka dla sztuki, bo ilosc czasu jaka trzeba poswiecic na jeden taki rysunek jest calkowicie nierealna.

      • Pory mozna recznie narysowac. Widzialem juz takich artystow. Ale jak dla mnie to jest sztuka dla sztuki, bo ilosc czasu jaka trzeba poswiecic na jeden taki rysunek jest calkowicie nierealna.

        Owszem. Polecam sztukę pana, co zwie się Matti Kataja lub innego, identyfikującego się jako E. K. Black. A ten pan tworzy fotorealistyczne obrazki w Photoshopie: http://www.bertmonroy. com/index. htm . Narysowanie stacji widocznej na stronie głównej zajęło mu ponad rok ciągłej pracy. A pory widać już na wczesnych screenach z UT3 i Crysis. Gears of War chyba też ma.

  8. Grafika niezła, na pierwszy rzut oka można rozpoznać o ile spojrzy sie także na uszy, ale jak by patrzeć tylko na twarz to ciężka sprawa.

  9. No, jestem pod ogromnym wrazeniem mozliwosci tego goscia. A co do pytania kiedy na konsolach ujrzymy taka grafike real-time. . . troche jeszcze poczekamy ;] Bo teraz mogloby sie wydawac, ze to juz nastepna, jesli nie ta generacja. Ale tak jest zawsze – ktoz z nas grajac pierwszy raz w Final Fantasy X nie mial nadziei, ze juz na PS3 ujrzy grafike real-time jak w renderach z tejze gry? ;D

  10. bomba. . .plastikowa kobieta jak żywa, zaczynam się bać co będzie za 20-30 lat. . . Gry z taką grafiką to pewnie będą przy Xbox 720 i PS4 🙂 O ile Sony i M$ nie połączą się w jedną mega korporację i nie powstanie XPS a my wszyscy będziemy płacić im składki „konsolowe”.

  11. Jestem zarejestrowany na tej stronie właśnie po to by oglądać te cuda i je podziwiać, ja niestety nie mam takiego talentu twórczego. Oczywiście, że takie gry z taką grafiką będą a nawet już prawie są (Crysis, Gears of War itp. ). Chociaż do doskonałości jeszcze kilka latek, ale jak przeżyjemy to zobaczymy :).

Skomentuj Wojciech Borowicz Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here