Z czym kojarzyła się do tego pory gra MMORPG od Blizzarda? Z całą pewnością z garściami zielonych banknotów, które WoW przynosił co miesiąc swojemu producentowi. Z czym jeszcze? Oczywiście z niewygórowanymi wymaganiami sprzętowymi i nieco… zapóźnioną oprawą wizualną. Wraz z nadchodzącą premierą dodatku Wrath of the Lich King fani WoW’a będą chyba musieli dozbroić swoje pecety jeśli będą chcieli zagrać w najwyższych detalach. W serwisie pcgameshardware.com przetestowano wersję beta WotLK i co się okazało? Mówiąc oględnie – na konfiguracji Core 2 Quad Q9450 2.66GHz, 4 GB RAM i karta graficzna GeForce GTX 280 World of Warcraft z dodatkiem WotLK w rozdzielczości 1024×768 wyciągał zaledwie… 20 klatek na sekundę.

O tym, że w najnowszym dodatku do World of Warcraft ujrzymy usprawnioną grafikę wiadomo było od dawna, ale żeby tak mordować pecety? Ciekawe czy fani WoW’a będą zadowoleni. Czyżby czas na zakupy?

[Głosów:0    Średnia:0/5]

17 KOMENTARZE

  1. Ale ta gra ochydnie wygląda. Widać, że Blizzardowi zależało na jak największej rzeszy graczy płacących abonament dlatego grafa jest koszmarna. Nigdy nie widziałęm screenów z WOWa a teraz jestem w wielkim szoku poprzejrzeniu około 30 obrazków z galerii.

    • Ale ta gra ochydnie wygląda. Widać, że Blizzardowi zależało na jak największej rzeszy graczy płacących abonament dlatego grafa jest koszmarna. Nigdy nie widziałęm screenów z WOWa a teraz jestem w wielkim szoku poprzejrzeniu około 30 obrazków z galerii.

      Nie no serio nigdy nie przyjrzałeś się Wowkowi? Te grubo ciosane, piękne postacie :D. Guild Wars i to z początku premiery na tle Wowa wygląda jak cud. Ale nie o to w Wowku chodzi grafa to nie wszystko. A teraz tylko zdenerwują fanów swojej gry. Czas na Wow 2?

  2. X. X OPozostaje miec nadzieje, ze pogrubione w newsie słówko „beta” daje sobie tutaj o sobie znac. Ale tak czy siak zastanawiam sie. . . co w grze, ktora nie ma zbyt zaawansowanej fizyki, ktorej grafika zdecydowanie nie potrafi ukyc swoich czterech lat i w ktorej – jak na MMORPG przystało – sztuczna inteligencja jest raczej umowna, wymaga tak kosmicznego sprzętu?

  3. Tym samym WoW pobił kolejny rekord. Tym razem w kategorii „Najgorzej zoptymalizowany silnik na świecie”. Wielkie brawa!!

  4. Jestem przekonany ze wymagania końcowe nie wiele będą różnić się od aktualnych. Blizzard nie jest ślepy, straciłby dużo graczy gdyby to były prawdziwe wymagania.

    • Zacieram raczki. Swiat WOW i grafika to majestersztyk. Kto nie gral niech zaluje

      Grafike nazwałbym klimatyczną ale ze strony technicznej to de majstersztyku jak na takie wymagania to brakuje jej duuuuuużo. World of Crisis, tylko że z gorszą grafiką 😉

  5. Nie wiem co takiego nadzwyczajnego w tym , że BETA tnie się niemiłosiernie . Pamiętam jak swego czasu chodziła beta Toca Race Driver ( 1-3 FPS ) , a pełna wersja nie dość , że wyglądała lepiej to jeszcze chodziła na tym samym sprzęcie cały czas 60 FPS ! Poczekajcie z oceną optymalizacji do wyjścia pełnej wersji , bo to tak jakbyście oceniali osiągi samochodu po tym jak producent wsadził do niego dopiero pół silnika 🙂 PZDR

  6. davaii no tak, tak jest przecież wyraźnie zaznaczone że to beta ale wiesz coby nie powiedzieć beta czy nie to te wymagania są delikatnie mówiąc chore. Jak bardzo można coś popsuć żeby taki spadek był? Jakby grafika była jak w Crysisie to rozumiem, ale jedyne co tam dokładają to jakieś cienie i więcej roślinek na litość boską.

  7. Blizz chyba nigdy w swojej historii nie zrobił gry, która zarżnęła by PCta. Zapewne to wina bety i braków w optymalizacji. Chociaż z drugiej strony już Burning Crusade miał wymagania wyższe niż „podstawka” ale wielkiego skoku w wymaganiach tak czy owak nie było.

Skomentuj Anonim Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here