Mocne słowa, ale docierające do nas nowe informacje o powstającej w Czechach drugiej odsłonie słynnej gry budzą podziw. Wczoraj pisaliśmy, że bohaterem gry będzie młody weteran wojenny o imieniu Vito. Akcja gry toczyć się będzie w Empire City. Nowe miasto, bardzo podobne do San Francisco będzie dwukrotnie większe od tego, które znaliśmy w pierwszej Mafii. Ale to nie wszystko! W najnowszym PlayStation: The Official Magazine ujawniono kolejne szczegóły. Trzeba przyznać, że druga Mafia może dorównać Grand Theft Auto IV. Co nowego ujawniono na temat przygód Vito? Po kolei:

W mieście będą trzy, zwalczające się rodziny mafijne

Podczas rozgrywki czeka na gracza około 2 godzin cut-scenek

Policjanci wzywają posiłki tylko jeśli dokonamy poważnego przestępstwa

W Mafii II będzie sporo nawiązań do poprzedniej części gry

Przygody Vito zostaną zawarte w trzech aktach

Już na samym starcie będziemy mogli poruszać się po dzielnicy miasta o wielkości około 2.5 km kwadratowych.

Samochody mają ulegać awariom (stłuczkom), będą się brudzić oraz…wybuchać jeśli strzelimy w bak. Możliwe będą także drobne „kustomizacje” wozu. Na przykład założenie własnoręcznie zaprojektowanej tablicy rejestracyjnej

Dwa tryby interakcji z otoczeniem – normalne i agresywne

Podczas zakupów np. na ulicy nasza postać nie może zostać zaatakowana

W Empire City będzie można na przykład kupić hot-doga od ulicznego sprzedawcy

Żyjące miasto. Bohaterowie niezależni/ ludzie na ulicy będą palić papierosy, czytać gazety, spacerować, czekać na przystanku autobusowym itp.

Podczas rozgrywki będzie kilka momentów, które wpłyną na losy fabuły

W grze będzie kilka zakończeń

Policja ściga także innych przestępców (nie tylko naszego bohatera)

Twórcy gry zapowiedzieli, że w Mafii II będzie można kupić własny dom

Vito będzie mógł działać na kilka frontów. Przyjmuje zadania od wszystkich rodzin

Środowisko gry będzie bardzo interaktywne

Najprawdopodobniej będzie można strzelać przez drzwi (zaawansowana fizyka w grze)

Vito może odwiedzić siłownię (klub bokserski) i nauczyć się nowych ciosów

Co wy na to? Ja już nie mogę się doczekać premiery tej gry. Szkoda, że w drugą Mafię zagramy dopiero w połowie przyszłego roku.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

22 KOMENTARZE

  1. W Empire City będzie można na przykład kupić hot-doga od ulicznego sprzedawcya czy zjadając sto takich hotdogów na godzinę, będzie można przytyć? . . .

  2. oby wszystkie z tych punktów znalazły się w grze. Pierwsza część Mafii była niezwykle zaawansowana i dopracowana zarazem, ale to co proponują dla drugiej odsłony to jest po prostu przełom. Jestem pewien że w porównaniu z realistyczną grafiką i fizyką gry, będziemy tu mieli do czynienia, nie zawaham się tu użyć tego sformułowania, z interaktywnym filmem gangsterskim. Bo, bądźmy szczerzy, nazwanie Mafii tylką grą to daleko idąca niegrzeczność. I jak tu wytrzymać do następnego roku?

  3. „Hi everyone, I’ve been getting a lot of questions asking whether the PC version of Mafia II is falling behind its console siblings. I wanted to clarify that the PC version already looks amazing and that it is indeed on track for a simultaneous release alongside the PS3 and Xbox 360 versions. Hope this clears up any confusion. „Wczoraj takie coś zostało napisane na forum 2K przez admina

  4. A czemu niby Take 2 miałoby się pozbawić zielonej sałaty i wydać w tym samym czasie dla pecetowców? Mimo wszystko M2 celuje w ten sam target co GTA4 i nikt przy zdrowych zmysłach nie pozbawi się kasy tylko po to, żeby pecetowi gracze mieli rogala na twarzy

  5. No więc możemy kupić sobie dom i w mieście są trzy rodziny. Jest też zaawansowana fizyka i żyjące miasto. Ale w tym całym zachwalaniu zabrakło mi jednego tylko ogólnikowego zapewnienia, które by mnie trochę uspokoiło – staramy się by fabuła i klimat były równie dobre, a nawet lepsze niż w części pierwszej. Zamiast tego dostaliśmy stłuczki i policjantów wzywających posiłki. Trochę niepokojące.

  6. Szczerze mówiąc nie widzę wśród tych cech nic co zasługiwałoby na określenie „przełom”. To na co liczę, to zaawansowana interakcja z otoczeniem – normalnymi npcami nieograniczająca się tylko do kupna hot doga, ale idąca znacznie dalej. Czy wiadomo coś o multi, bo jak narazie to nic nie widziałem na ten temat, a byłoby szkoda, aby taka gra była go pozbawiona.

  7. omgomgomgomgomgDawno nie czułem takiego hype’u na jakąś grę. W tej chwili Mafia II przebiła nawet Alana Wake’a w moim osobistym rankingu ^^. Wszystkie wymienione „rolplejowo-simowe” łykam jak młody pelikan, a 2 godziny cut-scenek to po prostu coś cudownego. ;d

  8. Czy my sie doczekamy tego przelomu? Jesli GTA4 nie zaoferuje ultra otwartego na wiele dziedzin zycia swiata to MAFIA 2 napewno tego nie zrobi. Nasze wymagania szybuja wysoko w gore i tworcy zwyczajnie nie potrafia im sprostac. . . po czyjej stronie lezy wina?Jesli chodzi o te „nowosci” to kupienie hot-doga to nic godnego uwagi, kupno domu, dzialania na kilka frontow. . . i kilka zakonczen. . . czy to jest imponujace? Ciekawie brzmi ta interakcja z otoczeniem „normalna i agresywna”. Nie zrozumcie mnie zle ja gre MAFIA lubie i to bardzo, ale nie moge sie slinic na widok takich wiadomosci o grze. Jak Rockstar oglosil by cos takiego o GTA4 rok przed premiera to raczej na nikim wrazenia by to nie wywarlo. . . Oby grafila stala na takim poziomie jak ta prezentowana na screenach i fizyka bylo dopracowana. Reszte sama magia tytulu nam zrekompensuje, bo wkoncu i tak bedzie fajnie kupic tego hot-doga:)

  9. wszystkie wyzej wymienione punkty znalazly sie juz w gta san andreas – a to juz dosc stara gra, wiec nie widze tutaj zadnej rewolucji. . . :/

  10. Moim zdaniem GTA ma swoj klimat i mafia ma swoj klimat takze obie gry beda na bardzo wysokim pozomie a dlatego ze gta i mafia to gangsterskie gry i nie ma sie co dziwic ze jest miedzy tymi grami mala rywalizacja ale podsumuwojac GTA moze przerosnac Mafie

  11. Śmiejcie się z hotdogów! Śmiejcie, ale ja tam lubię takie drobnostki. W pierwszej Mafii brakowało mi czegoś takiego. No ale zamiast budki z hotdogami wolałbym na przykład pojechać sobie na drinka do klubu jazzowego poczuć klimat szlachetnej gangsterki rodem z filmów o prohibicji. W sumie jedyne czego żałuję to fakt, że gra nie toczy się w latach 30. Wolałbym tamten okres jeszcze raz. No ale trudno się mówi

  12. Dobrze piszesz kocie. Klimat lat 30, prohibicja ma swój nieodparty urok. No i „ścigacze” ze szprychami w kołach 😉 Ja też lubie takie drobnostki. Pamiętam jak kiedyś grałem w Reuniona to specjalnie przeciągałem bitwy, ponieważ w niedużym okienku były takie fajne animowane filmiki ilustrujące walkę. Tak mi się ten pomysł spodobał, że pomimo bitew które były rozgrywane automatycznie, starałem się aby były prowadzone wyrównanymi siłami. Wtedy filmiki odtwarzały się dłużej bo walka była bardziej zażarta i krwawa.

  13. Gadki szmatki ale MAFIA 1 miała niesamowity klimat i fabułe a grafika i inne przełomy były wniej tylko fajnym dodatkiem czy uda im sie to 2 zobaczymy !!! Chodzą słuchy ze ma nawiązywać do GTA a w takim razie ja to kiepawo wdzie jak narazie . .

  14. A nie wiem jakos nie widze tego ze bedzi mozna przyjmowac zlecenia od kilku rodzin bo w tamtych czasach stajac sie czlonkiem rodziny mafinej bylo sie tylko „zołnierzem” jej nie bylo mozliwe dzialac dla kilku frontach bo poprostu by sie szybko kariere zakonczylo w betonowych bucikach troche mi to niszczy klimat tamtych lat a przypomina właśnie generalne uproszczenia jakie sa w GTA . . . mam nadzieje ze to nie będzie kolejny jej klon . . .

  15. Jedyne, naprawde sensowne punkty z tej listy to:-W Mafii II będzie sporo nawiązań do poprzedniej części gryW grze będzie kilka zakończeńPodczas rozgrywki będzie kilka momentów, które wpłyną na losy fabułyNajprawdopodobniej będzie można strzelać przez drzwi (zaawansowana fizyka w grze)Policja ściga także innych przestępców (nie tylko naszego bohatera)Pozostlale „Nowe” rozwiazania w wiekoszosci okazaly sie tylko milym dodatkami, ktore gdzies juz kiedys byly. Ot, takie umilajace gre smaczki. Bo jak mozna nazwac to, ze nasz Vito bedzie biegac z Hot Dogiem po ulicy? 😉

  16. Przez drzwi i ściane strzelać można już w leciwym CS 1. 6 wiec to nie jest jakas rewelacja tylko standard, wręcz niezbędne minimum w grach akcji. . .

  17. Niby tak, ale jezeli uwzglednimy wielkosc swiata, mozliwosc wchodzenia do budynkow i to ze czegos takiego nie bylo w GTA, to warto to sobie odnotowac.

  18. Wszystko jest wypisane na siłę. Najlepsze jest według mnie to :”Najprawdopodobniej będzie można strzelać przez drzwi (zaawansowana fizyka w grze)”ŁAŁ to dopiero zaawansowana fizyka. Szkoda że takie coś było nawet w kilkuletnim CS 1. 6 i to jest normalne w dzisiejszych czasach, a nie ew. powód do dumy . . .

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here