GDC to impreza odbywająca się co roku w San Francisco lub San Jose, na której spotykają się i dyskutują przedstawiciele mniejszych i większych firm działających na rynku elektronicznej rozrywki. Pokusimy się tutaj o stwierdzenie, iż merytorycznie, jest to najbardziej wartościowe, regularnie odbywające się wydarzenie w naszej branży.

Edycja przyszłoroczna ma rozpocząć się 23 marca i trwać przez cztery kolejne dni. Część imprezy ma dotyczyć zagadnień związanych z projektowaniem gier wideo. Główną atrakcją właśnie tego etapu całej konferencji będzie wystąpienie Petera Molyneux, założyciela studia Lionhead i zarazem twórcy bardzo ciepło przyjętego Fable II. Mowa, którą wygłosi jeden z najbardziej rozpoznawalnych przedstawicieli branży, zatytułowana została Eksperymenty Lionhead Ujawnione, mamy więc nadzieję, iż dowiemy się z niej czegoś naprawdę interesującego.

Molyneux oczywiście nie będzie jedyną znaną postacią, której obecność uświetni Game Developers Conference 2009. Możemy również liczyć na to, że z poziomu mównicy, swoimi przemyśleniami podzielą się z nami Dan Teasdale z Harmonix (twórcy Rock Band), projektant poziomów do Far Cry 2 (bardzo spodobały się one Krzyśkowi, o czym pisał on w swojej recenzji) – Jonathan Morin, Caryl Shaw ze studia Maxis oraz przedstawiciel Bungie, Allen Murray.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

2 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here