Nauka poprzez zabawę

Najciekawsze zabawki to takie, które pozwalają na kreatywność. Im bardziej niesamowite są efekty samodzielnych działań, tym większa jest radość. Wprawienie robota w ruch to z pewnością efekt niesamowity, który spodoba się zarówno małym programistom, jak i ich dorosłym opiekunom.

Zbuduj własnego robota i wpraw go w ruch

Robot edukacyjny Abilix Krypton 0 nie jest zabawką, która mówi do dziecka i w ten sposób je edukuje. W tym przypadku, zabawa polega na złożeniu robota, a następne jego zaprogramowaniu. Jakie możliwości są dostępne? Ułożyć można 17 różnych robotów, o ciekawych kształtach. Już ten etap na pewno ucieszy każde dziecko. Roboty coraz częściej są bohaterami bajek, a w przyszłości pewnie staną się integralną częścią naszego życia. Następny krok wymaga już większego skupienia. Robota należy zaprogramować, w stopniu prostym lub też bardziej skomplikowanym. Mały budowniczy tworzy własny projekt, dotyczący zachowań robota. Jakie działania wykona robot edukacyjny Abilix Krypton 0? Upuści klocek w odpowiednim miejscu, będzie się poruszał, omijał przeszkody, a nawet mówił. Wszystko zależy od tego, jakie stopień trudności zostanie wybrany.

Jak zaprogramować zabawkowego robota?

Aby utworzyć projekt, należy wcześniej zapoznać się z instrukcją. Podręcznik dostępny jest w formie idealnie dostosowanej do tematyki – w formie elektronicznej! Można go pobrać na urządzenie z systemem Android i IOS. Zawarte tam informacje wskażą podstawowe zasady działania silników i sensorów, wchodzących w skład robota. Ustalanie komend i zachowań wymaga użycia programu, pełnego diagramów i ikonek z napisami. Dotyczą one na przykład prędkości, wymowy komend powitania i pożegnania oraz wykrywania przeszkód. Natomiast następny etap to już posługiwanie są językiem programowania obiektowego C++. Dzięki dołączonym instrukcjom, z programowaniem poradzi sobie każdy laik. Stopniowa nauka tej umiejętności, odbywa się poprzez świetną zabawę. Z użyciem zabawkowego robota, dziecko oswoi się z językiem i zasadami programowania oraz rozwinie swoje zdolności. Robot edukacyjny Abilix Krypton 0 to zabawka przeznaczona dla osób od 3 roku życia, bez górnej granicy wieku. Z opcji tej chętnie skorzysta cała rodzina – starsze dzieci, młodzież i dorośli!

Zabawki edukacyjne przybierają coraz bardziej interesujące formy. Rozwojowy robot edukacyjny Abilix Krypton 0 uczy podstaw robotyki i mechaniki, jak również programowania. Są to umiejętności niezwykle przydatne i mile widziane na rynku pracy. Ta doskonała zabawa, może więc znacznie ułatwić dziecku start w dorosłość. Warto z takiej opcji skorzystać zwłaszcza w przypadku, gdy mały budowniczy interesuje się robotyką i komputerami.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here