Oczywiście nie był to ani Krzysiek, ani Andrzej tylko Chmielu… nasz stary PR wylewający na przywitanie swoje rozczarowanie moja absencją. Jak się jednak okazało chłopaki nieźle pobalowali przed swoim powrotnym pociągiem. Na szczęście ten swoisty trip do Wrocka był bardzo owocny i gdy usłyszałem jakie owoce tej wyprawy będą dostępne dla czytelników Valhalli to szczęka mi opadła! Dobra, już nic nie mówię bo mnie chłopaki dorwą we śnie za ujawnienie tajnych planów Valhalli!

Ale nie upiecze się im tak łatwo! Czy wy widzieliście co ten Krzychu nawypisywał o modelce wcielającej się w tym sezonie w Larę Croft? Podobno bywało lepiej, ale bywało także gorzej. Zgadzam się w 100% że bywało gorzej, jakkolwiek czy lepiej? Angeliny Jolie żadna modelka nie przebije, ale Karima Adebibe moim zdaniem nieźle się broni! Zgrabna, ładna, tajemnicza i uzbrojona po zęby. Czy czegoś więcej potrzeba od kobiety? No dobra! Może i sprawia wrażenie „Lary bez powera”, ale redaktorzy różnych serwisów i gazet którzy byli na party z okazji premiery ostatniej części gry bardzo sobie Karimę chwalili. Podobno fajna z niej Lara 😉

A skoro o imprezach mowa to czy interesuje was muzyka klubowa? Mam na myśli odłam trance'owy – ale nie mam tu na myśli żadnej pompowni, rurek i innej wixy, tylko prawdziwy holenderski trance w stylu Sandera Van Doorna, Tiddeya, Menno De Jong i Jonasa Steura? Ja kocham taką muzykę. Moje serce cieszy się, gdyż już 28 października we wrocławskiej Hali Ludowej odbędzie się pierwsza polska edycja największej imprezy tego rodzaju – Sensation White! Zagrają ATB, Menno De Jong, Above & Beyond, a także masa innych, nieco słabszego kalibru gwiazd sceny trance!

Będzie się działo! Swoją drogą ciekawe ilu czytelników Valhalli wybiera się do Wrocławia? Ciekawe, czy Krzysiek i Andrzej mają w planach balety w bieli? Szczerze mówiąc nie podejrzewam ich o zamiłowanie taką właśnie muzyką… chociaż z drugiej strony? Nigdy o tym nie rozmawiałem z nimi… może warto?

A jak jest z Wami?

[Głosów:0    Średnia:0/5]

13 KOMENTARZE

  1. Ja tam wole troszke mnie komercyjna elektronike. Jutro wybieram sie na Boat-City Festiwal 2006 (www.boat-city. org) gdzie mam nadzieje wyskakac sie do bolu. Najwazniejsze jednak ze coraz wiecej wszelkiej masci muzycznych wydarzen odbywa sie w naszym pieknym kraju.

  2. Kokosz, co sie mnie czepiasz? :). Jak dobry czlek, tyle, ze czasami przeszkadzam :). I ogolnie mocno nie pobalowali, bo ja ostatnimi czasy wiodę ciezkie zycie abstynetna (ale do fanatyka mi daleko 😉 ). Co do imprezy, to też jakos nie moje klimaty, wiec raczej sie nie pojawie. Katmay, zdaj relacje jak secior Charly`ego :).

  3. Nowa panna Croft jest cialkiem interesujaca i chetnie bym sobie z nia pogram w TB 😛 a co do tego typu muzyki to nawet lubie ale nie az by jechac do Wroclawia na impreze 😛

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here