Poniżej znajdziecie kilka ciekawych materiałów wideo przedstawiających rozgrywkę Fallouta 3. Grę przybliża nam Todd Howard z Bethesdy. Na filmach okraszonych komentarzem twórcy ujrzymy między innymi: początek epickiej przygody – ucieczka z Krypty 101 i pierwsze kroki naszego młodego bohatera w postapokaliptycznym świecie. Odwiedzimy miasteczko Megaton i porozmawiamy z mieszkańcami tej uroczej osady. Czeka też na nas akcja w zdewastowanym centrum handlowym Super-Duper Mart. Prezentacja gry została przeprowadzona na konsoli Xbox 360. Same materiały pojawiły się przy okazji imprezy Penny Arcade Expo 2008 w Seattle.

Fallout 3 pojawi się na rynku pod koniec października na platformach : PC, Xbox 360 i Playstation 3.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

17 KOMENTARZE

    • Oho, nowy FPS w klimatach postapokalipsy! Że co? Że to Fallout? Nie może być. . .

      Urzekła mnie Twoja historia. A filmiki sa fachowe, pokazują odpowiednią ilość mechanizmów rządzących grą by każdy mógł sobie wyrobic opinię. Ja wyrobiłem i jest ona pozytywna. Kupię na pewno tuż po premierze.

  1. The Elder Scrolls: Fallout. Co widać po wejsciu do miasteczka i rozmów z postaciami. Oblivion Total Conversion. Opcja pauzy w tej grze wygląda na dodane na siłę widać to szczególnie podczas akcji w markecie.

  2. dajcie sobie jeszcze po minusie to obydwu panom skasuję konta. Wtedy zobaczymy kto kogo „drażni” „kto się rzuca od razu” i kto w kim chce mieć za przeproszeniem „wroga”. Ciekawe też, że potraficie w minusach pisać sobie rzeczy, które nigdy nie napisalibyście w komentarzach. Żenada.

  3. Pożyjemy zobaczymy. Jak na razie wygląda na to, że tak jak w Mass Effect i Oblivionie walka będzie chaotyczna i niestety będzie dla mnie raczej obowiązkiem niż przyjemnością. Kompletnym bezsensem jest dla mnie celowanie oparte na statystykach w real-time. Jak już robią strzelankę to niech idą na całość, a nie jakieś takie półśrodki i na siłę wciskane protezy. No nie leży mi to, powiem szczerze. Fabularnie na razie przedstawia się to nijako. Znamy tylko motyw z detonowaniem bomby w środku miasta(uau, aaale niesamowity wybuuuuch), który wydaje mi się raczej głupawy. Coś czuję, że godny następca F1/F2 to to nie będzie, ale jak już pisałem, czas pokaże.

  4. Jakoś pusto to wszystko wygląda. Jak dla mnie, najgorsza do tej pory jest walka. Śledzenie toru lotu pocisku wygląda może bajerancko, ale po 5 godzinach nikomu nie będzie się chciało na to tracić czasu. Na plus, fajne interakcje z postaciami, oby więcej.

  5. Też dostanę minusa jak napiszę, że to do poprzednich gier Bethesdy jest miejscami bardzo, ale to bardzo podobne? Walka mi się generalnie podoba.

  6. Klimatyczna gra, trzeba przyznać. A ja uwielbiam gry z klimatem. ;] Animacje postaci szwankują. W czasie rozmów NPC stoją sztywno jak kołki i tylko ruszają ustami. Przypomina mi to naszego rodzimego „Wieśka”. Może to poprawią. Mają niecałe 2 miesiące;] No i ten brak recoila w czasie strzelania, nie lubię tego. Brak „ruchu” kamery w czasie widoku fpp też mnie drażni. Ale tak czy siak zapowiada się solidna ciekawa gierka:)

  7. Trochę lepiej to wygląda niż filmik z E3 . . ale nadal jestem zawiedziony. . . nadal patrząc z pierwszej osoby „płyniemy” nad ziemią, zwykłe bujanie na boki inne studia opanowały 15 lat temu a bethesda nadal w lesie. . . Twarze wyglądają nieźle ale dopasowanie głosów do postaci leży co widać najlepiej na przykładzie pana w kapeluszu. Faktycznie gra w jakiś sposób jest podobna do obliviona, fizyka fizyką ale animacja to nadal oblivion. Na plus muszę policzyć grafikę, nie powala ale wygląda dobrze, może grzyby tworzące sie przy wybuchy samochodu to lekka przesada . . ale ok. zobaczymy co nam zaserwują za te dwa miesiące. . .

  8. Pozwólcie, że przypomne o pewnej ważnej sprawie. Najpierw sceptycy skreślali F3 bo robi go Bethesda, poźniej bo na screenach widać jak nieudanym pomysłem jest widok FPP i TPP oraz, że gra będzie obdarta z klimatu post-apokaliptycznego. Następnie w przypływie screenów i informacji odezwały się nożyce po raz kolejny odnośnie braku seksualnych podtekstów, hazardu i rzekomego ugrzecznienia F3. Potem zaczęliście jechać po takich sprawach jak brak fabuły w pokazywanych filmikach a teraz bo mr Burke nie rusza nosem i uszami w czasie gadania do naszego herosa. Drodzy malkontenci – czy z wami jest wszystko w porządku? Nagle, gdy Bethesda wyjęła karty na stół, pokazując 5 gameplay’ów, Wy zaczynacie krytykować techniczne aspekty gry? Coś mi się mocno wydaje, że działa zasada: „Czepiaj się czegokolwiek, byle się czepiać”. Na zakończenie dodam jedno – nigdy prawdziwym fanom uniwersum Fallouta nie chodziło o grafę w trójce. A jest tak ponieważ fani grają do dziś w poprzednie części stworzone na silniku 2D i grafika nie przeszkadza im w czerpaniu ogromnej przyjemności w gameplay’u. Tu chodzi o spijanie po raz kolejny miodu wypływającego z Falloutowego świata. Obyśmy tego doświadczyli grając w F3, czego sobie i wszystkim fanom życzę.

  9. A czemu mam nie krytykować, skoro coś mi się nie podoba? Piszę tu o konkretnych składowych elementach, które są w gameplayach w miarę obszernie pokazane, nie o całości. Poza tym, drażnią mnie raczej ogólne tendencje w nowych produkcjach. I te debilne słowa-klucze. Jak słyszę o „greater immersion” to od razu wiem, że nic dobrego to nie oznacza. To że grę robi Bethesda ma spore znaczenie. To jest marka. Tak jak reeżyser w kinie, tak ekipa w grach daje jako takie pojęcie czego się spodziewać. Nie jestem generalnie wrogiem Obliviona. Wręcz przeciwnie, zadania w gildiach i daedryczne były nader smakowite, ale fakt, że do przyjemnego grania potrzebuję około 5 gigabajtów modów dobrze chyba o developerach nie świadczy.

  10. Filmiki ZNACZNIE lepsze od tych z E3. W końcu pokazano coś konkretnego. Nie wiem, czy to tylko moje odczucie, ale pustka tutaj nie kłuje tak w oczy jak na poprzednich filmikach. Generalnie po obejrzeniu jestem dużo pozytywniej nastawiony niż poprzednio. Dalej jednak nie siada mi połączenie VATS’a z trybem FPP, no i to slow motion przy każdym strzale. Boże błagam żeby to się dało wyłączyć. Kolejną rzeczą, która razi jak diabli, a o której wspomnieli już moi przedmówcy, jest pływanie postaci w trybie FPP, zero ruchów głową. Toż to na prawdę żenada, takie to proste do zrobienia i tak dodaje realizmu podczas gry, a oni to olali. Poza tym czy tylko ja mam takie wrażenie, że tryb 3/4 wysoko znad głowy bohatera, pasuje tu najlepiej? W zasadzie można by grać tylko w ten sposób i korzystać z VATS’a, i tym samym sprezentować sobie namiastkę starych Fallout’ów. Tylko co wtedy z pomieszczeniami o niskich sufitach?

  11. Poza tym czy tylko ja mam takie wrażenie, że tryb 3/4 wysoko znad głowy bohatera, pasuje tu najlepiej? W zasadzie można by grać tylko w ten sposób i korzystać z VATS’a, i tym samym sprezentować sobie namiastkę starych Fallout’ów. Tylko co wtedy z pomieszczeniami o niskich sufitach?

    Z tym i z łatwo modowalnym silnikiem wiążę duże nadzieje. Oblivion pokazał mi jak diametralnie grupka entuzjastów może zmienić grę. VATS w F3 aż się prosi by przerobić go na standardowy tryb walki. Do tego kamera nad głowę i jesteśmy w domu. Nie takie rzeczy są sensownie zrobione pod obliviona właśnie.

  12. Dla mnie największym minusem, który w tej chwili dostrzegam jest ta pływająca kamera. Reszta OK. Celowanie myślę ze dobrze rozwiązane. O ile dobrze się dopatrzyłem można wybierać pomiędzy ręcznym a automatycznym celowaniem i to jest OK. Klimat F zachowany choć być możne mogłoby być pod tym względem lepiej. Ale nie ma co marudzić przed premiera gierki a to już za niedługo.

  13. Motyw z atomem na końcu ostatniego gameplaya wywołał u mnie pozytywny „cheese” na twarzy :). Ogólnie zapowiada się bardzo ciekawie. Nie będę się jednak szerzej wypowiadaćł na temat rozgrywki, bo gameplaye są nagrywane na potrzeby marketingu i zachęcenia potencjalnych konsumentów. Poczekamy do premiery jak to powiedział cobra :).

  14. Trochę za bardzo jedzie Oblivionem, nie żeby ten był zły ale Oblivion to Oblivion a Fallout to Fallout. To co odrzuca na samym początku to loading przy wchodzeniu i wychodzeniu z pomieszczeń, walka może nie będzie taka zła ale kurde. . . już widzę, że grając w to będę widział Obliviona a nie Fallouta a nie tego oczekuję. Przydałaby się wreszcie zmiana silnika bo ile można tłuc gier na jednym i tym samym.

  15. Hmmm nie jestem maniakiem gier, a z falloutem mialem stycznosc polowiczna. Zza plecow kolegi. Razi mnie to ze postac lewituje, i fakt ze walka jest taka hmm sztuczna? Strzelaja do goscia, a ten nic, stoi ma mechaniczna reke ktora znalazl i sie niczym nie przejmuje. Ale, sa tez i plusy, caly swiat i klimat. To mnie sie podoba. Ale watpie czy bym zakupil, chyba ze czyms jeszcze mnie zaskocza.

Skomentuj Anonim Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here