Materiał, które znalazł się w gazecie, poświęcony został procesowi produkcji tej pozycji. Możemy w nim również znaleźć sporo informacji na temat jednostek Protossów. Większość z nich jest już jednak dostępna w Internecie. To czego jeszcze nie wiedzieliśmy znajdziecie w naszym newsie. Są to w zasadzie strzępki informacji, ale warto wspomnieć o tym, że jednostki-bohaterowie nie będą już tak ważne jak w WarCraft III. Nie będziemy musieli również poświęcać zbyt dużo czasu na ich rozwijanie, ulepszanie. Dowiedzieliśmy się także, że mecze multiplayer mają trwać mniej więcej dwadzieścia minut. Za testy, wyważanie siły jednostek i wiele aspektów związanych z projektowaniem gry odpowiadać mają gracze z Korei.

Blizzard przyznaje także, że maksymalna liczba jednostek póki co ustawiona została na 200. Zespół zajmujący się grą testuje teraz możliwość zaznaczania, wybierania nieograniczonej liczby tychże. W artykule na który się powołujemy zdradzono również, że gra będzie wymagała karty graficznej wymagającej Shader Model 2.0. Można więc mieć nadzieję, że całość ruszy nawet na starszych komputerach.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

9 KOMENTARZE

  1. To ciekawe. . . Jestem pewien, że wcześniej mowa była o tym, iż bohaterów w rozgrywce MP w ogóle nie będzie, a nie sądzę, żeby ta dzisiejsza informacja odnosiła się do SP. Nie, żebym narzekał.

  2. Co tam bohaterowie, niech będę. Dobrze tylko że gracze będą mogli skupić się na wojsku a nie na nich (och nie, och nie! Zaraz stracę swojego drogocennego bohatera ;))

  3. Grafika jak na moj gust bardzo przyjemna, a poza tym bardzo cenie blizzarda za to, ze jak dotad skupali sie glownie na miodnosci a nie grafice.

  4. Bom ma racje. Starcraft na wejsciu wcale nie zachwycal grafika. Wiecej – dostawal kiepskie noty. A potem okazalo sie ze w multi wymiata ze hej. W koncu nie kazda gra doczekala sie swojego miejsca jako konkurenca w zawodach :PZ grami jest jak z babami. Moze cie wygladem przyciagnac. Ale jezeli nie bedzie miala czegos w sobie, to krotko z nia wytrzymasz 😛 hehe

  5. Kartofel ty chyba nie pamietasz tych czasow kiedy wyszedl Starcraft. W 1998 roku nie bylo RTSa ktory bylby lepiej wykonana gra pod wzgledem grafiki. „. . . dostawal kiepskie noty” – Matko Boska, Kartofel

  6. A ja akurat powiem, że z bohaterami to dla mnie zły krok. Bardzo lubię takie mocne jednostki, które można w ciągu kampanii rozwijać i ten akurat krok Blizza mi się nie podoba

Skomentuj Anonim Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here