Ponad sześć milionów sprzedanych kopii, zapowiedziana cała trylogia i jeden z największych hitów ubiegłego roku. Tak, sukces Assassin’s Creed zaskoczył ponoć nawet samych twórców z Ubisoftu. Przygody Altaira i Desmonda, spiski, „pamięć genetyczna” i przeplatające się rzeczywistości. Tajemnicza korporacja, globalna dominacja nad światem oraz Templariusze – pierwsza część gry nie odpowiedziała na wszystkie pytania. Dlatego z ogromną niecierpliwością oczekujemy drugiej części gry. Ciekawi nas też zwieńczenie całej trylogii. Niestety Ubisoft skrzętnie ukrywa jakiekolwiek informacje dotyczące kolejnych odsłon przygód Altaira. Wiemy jedynie, że oprawa wizualna drugiego AC będzie jeszcze lepsza, a animacja postaci ma stać na jeszcze wyższym poziomie. Nasz bohater będzie też umiał… pływać. Takie informacje „przypadkowo” podał David Wilkinson – dyrektor ds. animacji pracujący nad nowym Prince of Persia. W jednym z wywiadów Wilkinson oświadczył, że Alex Drourin (animator pracujący nad Altairem): uczył ostatnio Altaira pływać . Po chwili zreflektować się i stwierdził, ze chyba nie powinien o tym mówić. Nie ma jak wzbudzający zainteresowanie „przeciek kontrolowany” na temat gry oczekiwanej przez miliony fanów.

Na razie musimy cierpliwie czekać. W międzyczasie zapraszamy do recenzji pierwszego Assassin’s Creed. A w oczekiwaniu na kolejne części trylogii możemy sami wcielić się w płatnego zabójcę z Palestyny. Tak jak poniższy fan gry.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

10 KOMENTARZE

  1. Ja myślę, że ten asasyn przy kości 😉 jest lepszy od Altaira. Fachowiec na 102. Na dwójkę nie czekam. Nie podobała mi się fabuła tej gry. Poza tym nudy nudy nudy

  2. Możliwe, że tym razem gra będzie się dziać gdzieś indziej lub też nawet w innych czasach. Oby tylko znów nie wpadli w krąg przynudnawych powtarzalnych misji.

  3. Jak by nie patrzeć gry komputerowe to zazwyczaj powtarzanie w kółko tego samego (np GoW). Cała sztuka polega na tym, żeby ten powtarzalny schemat tak zrobić, żeby się graczowi nie nudził. . .

    • Jak by nie patrzeć gry komputerowe to zazwyczaj powtarzanie w kółko tego samego (np GoW). Cała sztuka polega na tym, żeby ten powtarzalny schemat tak zrobić, żeby się graczowi nie nudził. . .

      Myślę że chodzi tu raczej o to żeby gracz się nie skapnął 😛

  4. Nie wiedziałem że Altair to członek skrajnego ugrupowania religijnego muzułmańskich ismailitów, chyba strasznie słabo śledziłem fabułę, pewnie rozproszyło mnie fascynujące zbieranie flag.

Skomentuj Anonim Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here