Wiemy już nieco więcej o drugiej części Gears of War. Oprócz poprawionej grafiki i lepszego wykorzystania silnika graficznego Unreal Engine 3.0. Na ekranie ma pojawić się więcej postaci, środowisko gry ma być bardziej interaktywne niż w jedynce. To wszystko wiemy już z technologicznego dema, które niedawno zelektryzowało graczy. Teraz ujawniono nowe szczegóły odnośnie fabuły Gears of War 2. Informacje pojawiły się w amerykańskim piśmie Game Informer. Przede wszystkim akcja dzieje się pół roku po zakończeniu części pierwszej. Do oddziału Delta w którym służą Marcus Fenix i Dom Santiago dołączą nowe postaci – Dizzy i Tai Kaliso. Dizzy to kierowca ciężarówki, kiedyś należał do Opuszczonych (bezdomni, którym nie udało się skryć przed Locustami na płaskowyżu Jacinto), dziś służy w oddziałach COG. Kaliso natomiast to „uduchowiony wojownik” – cokolwiek miałoby to oznaczać. W późniejszej fazie gry powrócą także starzy znajomi – Cole i Baird.
Jednym z motywów przewodnich w grze będą poszukiwania Marii, żony Dom'a, która zaginęła wraz z dziećmi podczas wojennej zawieruchy.

Co jeszcze czeka nas w drugiej odsłonie Gears of War? Twórcy z Epic Games obiecują więcej akcji i większe bitwy. Pojawią się także nowe rodzaje broni i stwory. Między innymi potężny Brumak.

W Gears of War 2 posiadacze konsoli Xbox 360 zagrają już w listopadzie tego roku. Nic nie wiadomo o ewentualnej konwersji na PC. Ale kto wie? Może Epic Games zdecyduje się na podobny ruch jak w przypadku jedynki?

[Głosów:0    Średnia:0/5]

9 KOMENTARZE

  1. Zgadzam się z przedmówcą tylko marzeniem moim i moich sąsiadów byłoby mimo wszystko Urealnienie rozgrywek sieciowych,czyli strzałów kilka a nie naście zabija!Tylko tyle. . . Wtedy oprócz singla grać będę w multi:-)

  2. Oprócz poprawionej grafiki i lepszego wykorzystania silnika graficznego Unreal Engine 3. 0.

    Ile kurde można? Jedynka bardzo dobrze się prezentowała nie wiem co tu poprawiać, mogliby dla odmiany trochę nad grywalnością (GoW trochę monotonne było) i długością gry popracować.

    • Ile kurde można? mogliby dla odmiany trochę nad grywalnością (GoW trochę monotonne było) i długością gry popracować.

      Czytałeś w ogóle artykuł? Przecież właśnie o tym mowa, że pracują nad grywalnością i długością i urozmaiceniem. . . Nie ma jak to czytanie ze zrozumieniem. . .

  3. Czuję, że to będzie gra godna swojej poprzedniczki. Na pewno bym kupił gdybym był posiadaczem Xbox’a 360. Tak. . . tak. . . zazdroszczę wam tego tytułu (żeby wszystko było jasne), ale się nie załamuję, bo także będę miał w co grać(Killzone 2, Resistance 2, Motorstorm 2 Little Big Platet) ;P. Widziałem możliwości „nowego silnika” w wersji 3. 5 i powiem szczerze, że ma on bardzo duży potencjał. Wspaniała gra i zgadzam się „więcej i lepiej”. Grywalność na pewno będzie trzymać wysoki poziom. Panowie z Epic się juz o to postarają. 😉

  4. Jedynke skonczylem na dwa podejscia:) Jak kupilem ta gre i zaczalem grac to skonczylem w polowie<orientacyjnie> potem byly inne tytuly i koniec koncow do gry wrocilem po prawie 3-4 tygodniach:)Za drugim podejsciem po zakonczeniu za oknem wschodzilo slonce. Chce zobaczyc interakcje z otoczeniem i zaawansowany system oslon. Jesli przy scianie stoi szafa to czemu za nia nie zlapac i sprowadzic do parteru uzyskujac dodatkowa oslone. Przeciwnicy i tak byli bardzo ciekawi wiec tutaj niewiele jest do roboty, ale z checia skopie tylek nowym maszkarom. Przydadza sie jakies nowe pojazdy i mozliwosc pojezdzenia motorem po jakiejs autostradzie w intensywnym poscigu „za” lub „przed” locustami. Jakas misja skradankowa dla odmiany. I moze chociaz troche myslenia a nie parcia przed siebie z gunem. Ogolnie spoko bardzo lubie ten tytul i w multi wpakowalbym 6 vs. 6 i wieksze mapy. Natomiast jesli zostanie w starej postaci 4 na 4 to i tak narzekac nie bede, bo multi bylo bardzo grywlane w jedynce. Ja czekam i kupie;]

  5. Czytałeś w ogóle artykuł? Przecież właśnie o tym mowa, że pracują nad grywalnością i długością i urozmaiceniem. . . Nie ma jak to czytanie ze zrozumieniem. . .

    Nie ma to jak wiara w bulszit serwowany przez twórców gier

    Co jeszcze czeka nas w drugiej odsłonie Gears of War? Twórcy z Epic Games obiecują więcej akcji i większe bitwy. Pojawią się także nowe rodzaje broni i stwory. Między innymi potężny Brumak.

    To nie znaczy „dłuższa i ciekawsza gra” dla mnie to takie puste pieprzenie, więcej akcji – czyli po prostu więcej filmowego efekciarstwa + jakieś dwie nowe pukawki, łał.

  6. Ślepa wiara w PRowy bełkot jest równie roztropna jak zakładanie, że będzie lipa i generalnie „jakieś dwie nowe pukawki”.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here