W Guild Wars 2 duży nacisk zostanie położony na fabułę i wydarzenia, w których przyjdzie nam wziąć udział. Już tworząc postać otrzymamy znacznie szersze pole do popisu, określając nie tylko rasę, płeć i klasę, ale i kluczowe punkty w biografii rodzącego się bohatera. Odbędzie się to w formie quizu z około dziesięcioma pytaniami, w których sprecyzowane zostaną cechy charakteru. Kilka pytań będzie ogólnych, dla wszystkich ras, inne pytać będą o szczegóły, np. o to czy pochodzimy z ulicy, czy bogatego domu.

Odpowiedzi wpłyną na mieszkanie, które otrzymamy na starcie. Tak, dobrze czytacie – każda z postaci posiadać będzie swoje miejsce pobytu, stanowiące jedną z instancjonowanych lokacji w grze. Z czasem, gdy zaczniemy się rozwijać, w domu tym będą mogły zamieszkać postaci niezależne. Jak powiedziała jedna z projektantek, Ree Soesby, decyzje związane z tym miejscem także wpłyną na rozwój opowiadanej historii.

Motywem przewodnim GW będzie walka z Pradawnymi Smokami, jednak w czasie przygody będziemy mogli wziąć udział także w wątkach przedstawicieli wszystkich pięciu ras, znanych ze zwiastuna Rytlocka Brimstone'a, Logana Thackeraya, Eir Stegalkin, Caithe oraz Zojji. Pojawią się też trzy ugrupowania, reprezentujące zupełnie inne podejścia do tematu walki ze smokami. Są to: Zakon Szeptów, klasztor Durmanda i organizacja zwana Czuwanie.

Są to jednak tylko niektóre źródła misji, od których świat Guild Wars 2 ma tętnić. Co ciekawe wybieranie poszczególnych ścieżek w zadaniach nie będzie miało wpływu na rozwój bohatera – decydowanie się na takie a nie inne zachowanie nie będzie dawać żadnej przewagi po stronie gameplayu. Zamiast tego gracze mogą liczyć na dodatkowe tytuły i poszerzenie swej wiedzy o Tyrii.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here