Peter Molyneux już może otwierać najdroższe butelki z szampanem. Amerykanie szturmowali sklepy w poszukiwaniu jego najnowszej gry. Tak przynajmniej twierdzi grupa badawcza NPD, która opublikowała wyniki sprzedaży gier w Stanach Zjednoczonych za miesiąc październik. Drugiego Fable wybrało prawie 800 tysięcy posiadaczy konsoli Xbox 360. Najwidoczniej fantastyczna przygoda jest idealna na coraz dłuższe i chłodniejsze wieczory. Blisko pół miliona pożeraczy hot-dogów, hamburgerów i innych „narodowych” dań zza wielkiej wody poczuło wyrzuty sumienia i postanowiło ćwiczyć razem z Wii Fit. Trzecie miejsce w październikowym rankingu sprzedaży zajmuje Fallout 3. Ciekawe jak idzie sprzedaż w Waszyngtonie i jego okolicach? W połowie stawki Wii Play. Najciekawiej prezentują się dalsze miejsca! Tera Patrick walczyła dzielnie i Saints Row 2 wybrało 270 tysięcy graczy co dało tytułowi od Volition szóstą pozycję. Tuż za klonem GTA dzielnie walczy SOCOM: Confrontation. Pierwszą dziesiątkę najchętniej kupowanych gier w USA za miesiąc październik zamyka Little Big Planet, NBA 2K9 i Dead Space.

1. Fable II (Microsoft, 360) – 790 tys. sztuk
2. Wii Fit (Nintendo, Wii) – 487 tys.
3. Fallout 3 (Bethesda, 360) – 375 tys.
4. Mario Kart Wii (Nintendo, Wii) – 290 tys.
5. Wii Play (Nintendo, Wii) – 282 tys.
6. Saints Row 2 (THQ, 360) – 270 tys.
7. SOCOM: Confrontation (Sony, PS3) – 231 tys.
8. LittleBigPlanet (Sony, PS3) – 215 tys.
9. NBA 2K9 (THQ, 360) – 202 tys.
10. Dead Space (EA, 360) – 193 tys.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

3 KOMENTARZE

  1. jak sie sprężyć, to ukończy się w 8-10 h, ale przecież nie o to chodzi. Kiedyś przecież się grało w Resident Evil na wyścigi (2-3 godziny). Ja ukończyłem wszystkie questy głowne i dodatkowe, zdobyłem wszystkie achievmenty i zajęło mi to prawie tydzień, więc spoko. . .

Skomentuj robert Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here