Niewiele dzieje się dzisiaj w świecie newsów. Postanowiliśmy więc sprawdzić jakie interesujące plotki znaleźć można w sieci. Szybko odszukaliśmy trzy konkretne wiadomości, które powinny się spodobać posiadaczom Playstation 3.

Na pierwszy ogień idzie wielka kasa i mikrododatki. Te słowa ostatnimi czasy większości wielbicieli elektronicznej rozrywki zapewne kojarzą się z konsolą Xbox 360. Wystarczy wymienić Fallout 3 i Grand Theft Auto 4 będące największymi hitami zeszłego roku. Dodatkami do obu tych produkcji w świecie konsol bawić mogą się tylko posiadacze sprzętu Microsoftu.

Ucieszyła nas więc plotka na temat mikrododatków do znakomicie zapowiadającego się Tekken 6. Internetowe ptaszki ćwierkają, że pojawią się one tylko i wyłącznie na japońskim superkomputerze. Oczywiście w tej chwili zarówno Sony jak i Namco Bandai nie komentują tej informacji, ale mówi się, że posiadacze PS3 otrzymają na zasadach wyłączności nowe postaci, areny i co ciekawe nowe „zestawy” ciosów, którymi rozbudują szóstą odsłonę kultowej bijatyki.

Na temat opisanej przed chwilą bijatyki nie wiemy niestety nic więcej. Natknęliśmy się jednak na inną plotkę, która dotyczy ciepło przyjętego Resistance, a w zasadzie jego trzeciej części. Anonimowi informatorzy donoszą, iż studio Insomniac zbiera już pomysły na kolejną odsłonę tego tytułu. Jednym z prawdopodobnych scenariuszy jest ponoć odrzucenie alternatywnej historii II wś. i przeniesienie akcji ich dzieła w czasy współczesne. Niestety i w tym przypadku są to tylko domysły i plotki. Na konkrety przyjdzie nam jeszcze poczekać przynajmniej kilka tygodni albo i miesięcy.

W przeciwieństwie do mikrododatków do Tekkena ta plotka naszym zdaniem jest niestety mało wiarygodna. Liczymy jednak na to, że nasza ulubiona branża po raz kolejny zaskoczy nas czymś niesamowitym. Może będzie to właśnie Resistance 3: Modern Warfare? Ciekawi jesteśmy co wy myślicie na ten temat.

Kończąc naszego plotkarskiego newsa, zostawiamy was z ciekawym materiałem filmowym. Firma Proper Graphics, której pracownicy mają sporo wolnego czasu i najwyraźniej uwielbiają gry z serii Gran Turismo, stworzyła materiał wideo, ukazujący jak może wyglądać szósta część tej produkcji (przypominamy, że wciąż czekamy na premierę piątej). W materiale filmowym umieszczonym pod treścią naszego newsa zobaczycie model samochodu Koenigsegg CCX. Wirtualny samochód po prostu powala na kolana. Myślicie, że piąta albo szósta odsłona gry przebije to, co pokazali nam „magicy” z Proper Graphics? Złapcie za klawiaturę i dajcie nam znać.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

14 KOMENTARZE

  1. Hm, ten ostatni „plotkarski news” podoba mi się najbardziej:) Niestety wiemy już jak prawdopodobnie będzie wyglądać GT5 – oczywiście nie sugeruję że tak jak Prologue, ale nie spodziewam się szoku, GT6 – tak, może za 10 lat jeśli nadal będą pracować w ty tempie :). A co do tego filmiku – niestety to tylko wizja bardzo ambitnych osób, i ciekaw jestem jakiego sprzętu trzeba żeby pociągnął taką grafikę – bo PS3 raczej nie ma szans; chyba że ktoś ją podkręci o 300% i będzie chłodził ciekłym azotem, hehe:)

  2. Co do Tekkena 6 to wątpię. Ewentualnie może być taka różnica ze X360 otrzyma Tekken 6, a PS3 Tekken: Bloodline Rebelion (+2 nowe postacie, tak jak miało to miejsce w Tekken: DR). Jednak uważam że Microsoft i Sony dostaną po równo (Dla nas wszystko, a dla was g***o 🙂

  3. Hmm. . . na 16 osób 68% to posiadacze X’a, 25% – PS3, a 6% – maniacy gry na PC. Jak PCtowcy wrócą ze świata WoW to może ta ostatnia rubryka trochę podskoczy. . .

  4. Mieć tak wykonane auta w grze to byłaby to już normalnie samochodowa encyklopedia, jeśli wierzyć komentującym to ilość polygonów potrzebna na ten model jest wzięta z gt5/p ale widzę że samo oświetlenie to już pełny ray tracing. W real timie z tym to pewnie nawet i przyszła generacja sobie nie poradzi, ale ciekawi mnie do jakiego poziomu jest w stanie dojść polyphony w finalnym gt5 np gdyby zeszli z 1080p na rzecz 720p, sama grafika na pewno wiele by zyskała a i kto wie, może choć trochę zbliżyła by się do tego rendera tak jak killzone 2 to zrobił 😉

    • Mieć tak wykonane auta w grze to byłaby to już normalnie samochodowa encyklopedia, jeśli wierzyć komentującym to ilość polygonów potrzebna na ten model jest wzięta z gt5/p ale widzę że samo oświetlenie to już pełny ray tracing. W real timie z tym to pewnie nawet i przyszła generacja sobie nie poradzi, ale ciekawi mnie do jakiego poziomu jest w stanie dojść polyphony w finalnym gt5 np gdyby zeszli z 1080p na rzecz 720p, sama grafika na pewno wiele by zyskała a i kto wie, może choć trochę zbliżyła by się do tego rendera tak jak killzone 2 to zrobił 😉

      Ty naprawdę wierzysz w natywne 1920-1080 w GT5 Prologue i GT5? Naiwny jesteś jeśli takie bujdy przyjmujesz jako fakt. http://www.n4g. com/ps3/News-76181. aspx

      Zajebisty filmik. Taka grafe spokojnie ps3 uciągnie.

      Marzy mi się na Valhalli przycisk „ignoruj użytkownika” jak czytam takie teksty.

  5. bo burak jesteś i tyle. wiesz. !Błazen! zadna gra nie pokazała mozliwosci ps3 uncharted wykorzystuje ok 28% mocy konsoli a grafa powala więc nie wypowiadaj sie jak nie wiesz lepeciu

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here