Zamiast tego otrzymujemy króciutkie tech demo. Zobaczymy w nim kobiecą twarz, która kręci się w lewo i w prawo jakby chciała uciec z ekranu. Ok buźka wygląda bardzo ładnie, ale chcemy zobaczyć jakiś nowy klip z gry. Póki co możemy wam jedynie pokazać ten średnio interesujący materiał. Dlaczego go publikujem skoro jest średnio interesujący? Z przyjemnością odpowiadamy na to pytanie. Robimy to z powodu Fahrenheit, który nam się bardzo podobał (nie licząc zakończenia), rewelacyjnego Omikron: The Nomad Soul i pierwszego materiału filmowego z Heavy Rain. Ten strasznie zaostrzył nam apetyt na nowe dzieło tego studia. Jeśli go przegapiliście albo czujecie niedosyt po obejrzeniu tech dema, to specjalnie dla was umieściliśmy go pod próbką możliwości silnika Quantic Dream (niestety w jakości YouTube’owej). Koniecznie rzućcie okiem na te materiały.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

4 KOMENTARZE

  1. Film robił na mnie wrażenie jakieś dwa lata temu, wtedy właśnie wyszedł. A teraz to już taki solidny dobry standard 🙂 Podobnie było kiedy po raz pierwszy (niecałe 3 lata temu) oglądałem filmy z gier na PC oraz next-genowych (teraz już current) konsol. Crysis, Assasin’s Creed, Gears Of War, Motor Storm, Metal Gear Solid 4, Kill Zone 2, wtedy urywały głowę i naprawdę robiły na mnie ogromne wrażenie. Pominę fakt że 3 ostatnie to były rendery jak się później autorzy przyznali, ale co tam 🙂 Podczas gdy szczytem osiągów na PC był Doom 3, konsolowcy czekali na swoje. No i właśnie, w końcu dostali swoje, jednak w dniu premiery już nie urywało głowy. Owszem gra rewelacyjna, świetna, graficznie odjechana. Do czego zmierzam? Do tego, że cykl produkcji dobrego tytułu trwa ok. 2-3 lat. Po takim czasie, w momencie premiery engine, technologia i rozwiązania nie są już takie kosmiczne, ale „nieco” ponad standardowe. A będzie jeszcze gorzej gdy czas produkcji gry się wydłuży. Heavy Rain czeka taki sam los. Nic na to nie poradzimy. Pozostaje nam tylko czekać (oby jak najkrócej) na ten świetną pozycję.

Skomentuj Przemek Piprek Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here