W najnowszym numerze czasopisma Game Informer pojawiły się informacje o następcy Resistance: Fall of Man, całkiem udanej gry FPS na konsolę Playstation 3. W Resistance 2 znowu wcielamy się sierżanta US Army Nathana Hale'a. Tym razem jednak polem działań naszego bohatera nie będzie Wielka Brytania, lecz Stany Zjednoczone. Fabuła skupia się wokół ataku obcych (Chimera) na USA. Samolot z Hale'm zostaje zestrzelony nad Islandią udaje mu się jednak przedostać do kraju, gdzie dołączy do programu „Sentinels”. Geometria poziomów ma być częściowo losowa. Według zapowiedzi twórców sprawi to, że każda rozgrywka będzie niepowtarzalna. Usprawnieniom ma także ulec sztuczna inteligencja oraz oprawa graficzna. Oprócz kampanii dla jednego gracza w Resistance 2 znajdzie się także tryb kooperacji dla 8 graczy. Bardzo ciekawie prezentuje się także tryb gry wieloosobowej. Na serwerach spotka się nawet 60 graczy na jednej mapie. Podzieleni będą na mniejsze zespoły. Będą także klasy postaci do wyboru: Opancerzony piechur z chaingunem, postać do zadań specjalnych (Special Ops) oraz Medyk. Ciekawe ma prezentować się ta ostatnia postać wyposażona w urządzenie leczące sprzymierzeńców i jednocześnie odbierające energię przeciwnikom.
Resistance 2 zadebiutuje już jesienią. Oczywiście na konsolę Playstation 3.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

9 KOMENTARZE

  1. To co rozpuszczono w internecie graficznie powala. Ale na razie cięzko powiedzieć, czy to screeny z gry, czy koncepcje. Poczekamy, zobaczymy.

  2. Te „screeny” pewnie i tak są podrasowane, teraz większość tak robi np. tak jak z Kane & Lynch w zapowiedziach graficznie lepiej wygląda niż w praniu

    • Te „screeny” pewnie i tak są podrasowane, teraz większość tak robi np. tak jak z Kane & Lynch w zapowiedziach graficznie lepiej wygląda niż w praniu

      Te „screeny” są z poprzedniej, pierwszej częsci gry. . . .

  3. Nie pamiętam by insomniac stosowało praktyki z koksowaniem screenów, a po tym co pokazali w ratchecie nie musieli by wiele usprawniać by uzyskać efekt jak na tych fotach z game informer’a. Kolesie opanowali streaming tekstur a rezultaty naprawdę były widoczne w ratchecie. Za rok pewnie większość gier będzie korzystać z tej technologi i tutaj wychodzi wielka zaleta ps3, HDD w każdej ps3 będące kluczem tej technologi. Zapowiada się kolejny killer na ps3, ten rok będzie kluczowy dla tej platformy. Jeśli te exclusivy nie wypalą będzie to koniec nadziei na odrodzenie wielkości marki playstation 🙁

    • a tak na marginesie to xbox360 tez ma streeming tekstur

      Jasne że ma bo Takie gears of war korzystało właśnie z tej technologii ale bez HDD w standardzie „core” producenci gier nie uzyskają takich rezultatów co mogą na ps3. HDD przyspiesza streaming tekstur niebotycznie i fakt że konsola sony ma go w standardzie jest wielką zaletą. Dzięki tej technologi 512 MB ramu to i tak bardzo duża liczba, zamiast wczytywania obiektów z całego levelu i tekstur można zając się tylko tym co gracz ma w swoim zasięgu wzroku, czyli pamięć pełni role takiego bufora a tu wychodzi kolejna zaleta ps3, kosmiczna szybkość owej pamięci. Naprawdę, nie rozumiem postępowania M$ z tym HDD, już przecież xbox1 miał taki „ficzer”. Cofają się w rozwoju czy jak? Dali ciała w tym względzie PS- zastanawia mnie dlaczego odnośnie takiego newsa załoga V nie uzupełniła go omawianymi screenami

  4. Ta gra będzie piękna i grywalna!. Wierzę składowi INSOMNIAC, jeszcze nigdy mnie nie zawiedli, tak jak w przypadku Ratchet & Clank: ToD, gdzie gra wyglądała bardzo pięknie do tego w 1080p i 60 FPS. Resistance: FoM miał piękny Online także nawet nie jestem w stanie sobie wyobrazić jak będzie w 2 odsłonie. Gra na pewono będzie dobra, ale czy pobije Killzone’a 2?? Pożyjemy zobaczymy. W końcu wszystko może się zdarzyć 😉

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here