[INFORMACJA PRASOWA] Nicolas Games ma przyjemność zaprezentować cykl dzienników napisanych przez twórców gry, ujawniające kulisy produkcji. Bliższe informacje dotyczące wydania gry w Polsce zostaną ujawnione już wkrótce.

„Czasami idei trzeba szukać tak samo jak skarbów”.
Sergio Rocco

Żeby zrozumieć ideę, trzeba iść jej śladem, rozkładać ją na części, oglądać z wielu stron – do momentu, kiedy człowiek zdoła się naprawdę skoncentrować i ją urzeczywistni. Często właśnie w ten sposób powstaje gra wideo. Wszystko zaczyna się od dyskusji, później musisz zinterpretować pomysły różnych osób, omówić najdrobniejsze szczegóły lub najnowsze, wcześniej niedostępne technologie. Idee, które początkowo mają postać żartu, zostają przekształcone w prawdziwe gry wideo!

Myśleliśmy o tym przez lata. Chcieliśmy stworzyć przygodówkę, w której nie pojawiałyby się słynne postaci, wówczas bowiem nie potrzebowalibyśmy licencji. Wprawdzie „słynne postaci” miały pewien wpływ na naszą pracę, gdyż nie bylibyśmy w stanie stworzyć oryginalnego scenariusza zupełnie z niczego, jednak dzięki serii pomyślnych dla nas zdarzeń udało nam się znaleźć motywację, aby dokończyć ten ambitny projekt. Przygody Jonathana Dantera, znanego jako JD, powstały w wyniku ścierania się różnych idei i doświadczeń. Po drobiazgowych poszukiwaniach i wielu dyskusjach projekt wystartował i wkrótce stanie się, na co mamy nadzieję i w co mocno wierzymy, jedną z najlepszych przygodówek 2006 roku.

Riccardo Cangini

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here