Electronic Arts przysłało nam pierwsze grafiki promujące nowy dodatek do The Sims. Zobaczcie na własne oczy jak znana marka odzieżowa prezentuje się w tej grze.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

3 KOMENTARZE

  1. To już robi się żałosne. H&M wykłada grubą kasę i myśli, że gracze jak bezmózgie istoty rzucą się na kolejna odsłonę gry. Może teraz firma produkująca rajstopy dofinansuje twórców i będziemy mieli kolejną super produkcje.

  2. Żałosne, nie żałosne – jak dla mnie ciekawe zjawisko. Kolejny krok w tzw. product placement w grach komputerowych. Temat wart zgłębienia i zastanowienia się nad nim (czyżbym właśnie wpadł na pomysł kolejnych blogowych rozmyślań? nie wiem, ale pomysł wart zanotowania :)Bez wątpienia The Sims są świetnym nośnikiem każdej „wartości” (sam nie wiem jak to nazwać, nie jestem specem od reklamy) reklamowej, czyli w domyśle – dobrze sprzedadzą daną markę, bo zostanie ona zauważona przez wielu graczy. Do tego dochodzi jeszcze zjawisko identyfikowania się z Simsami przez wielu graczy (wszak, wczuwamy się niejako w ich życie), co może się przekładać na chęć ubierania się podobnie jak nasze Simsy. Wg mnie, bardzo sprytne zagranie ze strony H&M.

  3. Masz racje temat na blog jest ciekawy. Mimo wszystko jestem przeciwny wywieraniu presji na twórcach przez reklamodawców, a dokładnie rzecz biorąc firmy spoza branży.

Skomentuj Bartosz Kotarba Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here