W tej chwili ciężko udzielić jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie. Możemy jednak napisać, że Tom Clancy’s EndWar nie będzie jedynym tytułem korzystającym z możliwości wydawania rozkazów swoim jednostkom za pomocą głosu. W tej mieszance symulatora i arcade’owej strzelanki dowodzić będziemy jednostką złożoną z kilku samolotów i to właśnie naszymi skrzydłowymi możemy dowodzić za pomocą komend głosowych. Przy okazji dowiedzieliśmy się również, że w HAWX zobaczymy tryb co-op dla czterech osób. I ta produkcja (podobnie jak EndWar) staje się więc coraz ciekawsza. Do premiery gry, którą wstępnie wyznaczono na dni poprzedzające święta Bożego Narodzenia na pewno jeszcze o niej napiszemy. Wyglądajcie więc naszych newsów, a już teraz zajrzyjcie do naszych galerii fotek z Tom Clancy’s EndWar i Tom Clancy’s HAWX. Parę dni temu dodaliśmy do nich nowe grafiki.

Fotki z Tom Clancy’s HAWX

Fotki z Tom Clancy’s EndWar

[Głosów:0    Średnia:0/5]

6 KOMENTARZE

  1. Windows 3. 11, czy jakies w tym stylu, obsugiwalem glosem ok 93 roku. Minelo pare lat, i sa juz sprytniejsze algorytmy, ktore nie wymagaja uczenia i w ograniczonym zakresie daja dobre wyniki. Gorzej niestety jest z synteza ludzkiego glosu, chociaz tez slyszalem juz cos co brzmialo calkiem niezle. Mimo wszystko zdecydowanie bylo slychac, ze to nie mowi prawdziwa babka. W kazdym razie na party line bym tego nie postawil 😉 Zaznaczam, ze specem nie jestem i rynklu specjalnie nie obserwuje, wiec sprawy moga miec sie nawet lepiej.

  2. Właśnie chodzi mi o reakcję i skuteczność działania. Odnośnie interpretacji to to całkiem inna bajka, bardziej chodzi mi o reakcję na zaprogramowane dźwięki (nie głosy). Tzn. nie że nagrywasz komendę i on analizując ścieżkę potrafi rozpoznać i zareagować, ale twórcy zawarli komendy, a komputer reaguje na całkiem „obcy” głos. Nie siedzę w temacie, muszę trochę poszperać. Co do syntezy jeszcze ze 2 latka i będzie dobrze.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here