W wywiadzie udzielonym serwisowi Eurogamer przedstawiciel firmy Zuxxez, pan Dirk Hassinger powiedział, że Two World jest bardziej rozbudowany niż wspomniane przed chwilą dzieło Bethesdy.

Może się wydawać, że Two Worlds korzysta z tego samego szablonu co Oblivion. Obie gry różni jednak bardzo wiele kiedy tylko przedostaniemy się pod ich wierzchnie warstwy. Two World oferuje graczom bardziej konkretne przeżycia a ich wspólne aspekty są głębsze w przypadku Two Worlds. Nasz inwentarz jest wykorzystany w mądrzejszy sposób, nasz system magii jest o wiele bardziej złożony. Nawet sposób w jaki obchodzimy się z wierzchowcami posiada więcej głębi. Oprócz tych mechanizmów posiadamy bardzo złożony system zarządzania społecznościami, które będą działały w oparciu o niego. Żeby jeszcze do tego coś dodać mogę wspomnieć o fabule, która jest bardzo istotna i odrobinę bardziej mroczna i wciągająca graczy w świat Two Worlds. Nie mówię oczywiście, że Oblivion jest gorszą grą. Two Worlds posiada po prostu więcej ‘mięska’” – tak opisywał tą pozycję Hassinger.

Dzieło naszego rodzimego studia Reality Pump posiada jeszcze kilka ciekawych cech. Z zapowiedzi wynika, że będziemy mogli walczyć z grzbietu wierzchowców a w grze zobaczymy bardzo rozbudowany system tworzenia przedmiotów. Do tego dojdzie tryb multiplayer korzystający z wielu rozwiązań znanych z gier MMO.

Co ciekawe o tej produkcji nie mówi się tyle co o Wiedźminie. Może się jeszcze okazać, że prosto z Polski wyfruną dwie pozycje, które podbiją serca graczy na całym świecie. Mamy nadzieję, że za sukces naszych zespołów deweloperskich trzymacie kciuki równie mocno jak my.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

18 KOMENTARZE

  1. oceniajac po samych screenach, tylko i wylacznie, to gra nie wydaje sie lepsza od Obliviona. niektore szoty sa wrecz slabe :/ Ale moze rzeczywiscie gra bedzie duzo „glebsza” od the elder scrolls

  2. z innej beczki – czy redakcja „V” może dołożyć starań i wyeliminować podwójne screeny?? nie dotyczy to tylko tej galerii. . .

    • jestem ciekaw czy ta gra bedzie posiadac level scaling. . .

      jezeli tak, to dla mnie kapa. . . kto to wymyslil i dla kogo? chyba tylko dla glupich amerykanow. . . osax_nymloth@niby grafik w CRPGach nie musi byc genialna, ale zawsze milej pograc w cos ladnego, a i gra moze w ocenach dostac kilka oczek wiecej. . .

  3. Jesli tylko bedzie dobrze sie gralo, nie bedzie znacznych bugow i uda sie wprowadzic sensowne MP to gierka ma szanse na popularnosc. Jednak co do pytania o miedzynarodowy sukces to niestety ale mysle, ze szanse sa male – za malo reklamy, za malo sie o grze mowi na zachodnich sajtach (ledwie wzmianki, ze cos podobnego do Olbiviona sie pojawilo). Jedyna szansa na prawdziwy sukces to wydanie produktu swietnego, ktory sam sie rozreklamuje w opowiesciach i rekomendacjach graczy. Czy bedzie az tak dobrze. . . ?

  4. Hm, może to tylko moje wrażenie, ale wydaje mi się, że jest bardzo podobna graficznie do Gothik’a. . . Wszystko się jeszcze może zmienić, ale na teraz daję „minus” za grafikę, nie podoba mi się.

  5. Nie przesadzajcie z tymi minusami za grafike, w cRPG liczy sie chociazby fabula, klimat, swiat, technikalia zastosowanego systemu, postacie, historia, czy chociazby muzyka. Gdyby to byl jakis shooter FPS, albo chociaz siekanka TPP to bym slowa nie powiedzial, ale to cRPG. Heh, ide sobie przypomniec co znaczy prawdziwe cRPG: Fallout, BG i adom. Co do Two Worlds – wydaje mi sie, ze kilka pomyslow z tej produkcji moze odbic sie ladnym echem na Zachodzie, chociaz na wielki sukces naszej rodzimej produkcji, niestety, nie licze.

  6. Grałem w tą gre i nawet przyjemnie się grało ale porównywanie do Obliviona to jakieś nie porozumienie, już prędzej do Gothic’a 3. Level scalingu nie ma i całe szczeście. Co do jazdy konno hymm znacznie trudniej sie kieruje koniem niż w Oblivionie ale za to jest rzeczywiście możliwość walki z wierzchowca i daje to nawet niezły bonus do obrażeń 🙂 Ogólnie gra na jakieś 6,5 w porywach do 7/10

  7. tycek–>zgadzam sie, ze zawsze milo popatrzec na ladna grafike w cRPG, po prostu mam „dosc” wiecznego narzekania na grafike, ktore to narzekanie staje sie glosniejsze od narzekan na grywalnosc. Najsampierw grywalnosc, potem grafika 😉

    • tycek–>zgadzam sie, ze zawsze milo popatrzec na ladna grafike w cRPG, po prostu mam „dosc” wiecznego narzekania na grafike, ktore to narzekanie staje sie glosniejsze od narzekan na grywalnosc. Najsampierw grywalnosc, potem grafika 😉

      Czasy kiedy wystarczala sama fabula i grywalnosc i ta tytulowa „tresciwosc” minely conajmniej kilka lat temu. Nawet odnosnie RPGow. Przynajmniej wg. mnie. Tutaj jak patrze na sreeny to mnie wrecz drazni sztywnota i kalectwo designerskie postaci. A watpie zeby w tym konkretnym przypadku fabula potrafila mi zaslonic ten koszmar.

      • Czasy kiedy wystarczala sama fabula i grywalnosc i ta tytulowa „tresciwosc” minely conajmniej kilka lat temu. Nawet odnosnie RPGow. Przynajmniej wg. mnie. Tutaj jak patrze na sreeny to mnie wrecz drazni sztywnota i kalectwo designerskie postaci. A watpie zeby w tym konkretnym przypadku fabula potrafila mi zaslonic ten koszmar.

        Jako odpowiedź na ten post mam jeden tytuł: ZUMA. Przestarzała grafika, banalna fabułka , prosty pomysł i tony grywalności. Nic się tak w grach nie liczy jak grywalność. Po diabła mi dobra grafika jak fabuła nudna. Po co mi dobra fabuła i grafika jak inne mechanizmy rozgrywki tak zawodzą, że przy grze wysiedzieć nie można.

        • Jako odpowiedź na ten post mam jeden tytuł: ZUMA. Przestarzała grafika, banalna fabułka , prosty pomysł i tony grywalności. Nic się tak w grach nie liczy jak grywalność. Po diabła mi dobra grafika jak fabuła nudna. Po co mi dobra fabuła i grafika jak inne mechanizmy rozgrywki tak zawodzą, że przy grze wysiedzieć nie można.

          Abbalah, Zuma, Tetris i inne Arcanoidy to inna baja, wiec ich nie mieszajmy w jednym worze. Wiadomo, ze jak fabula i miodnosc lipna, to i najlepsza grafika nie pomoze. Nic takiego nie smialem sugerowac nawet.

  8. A właściwie czemu by nie? w końcu wszystkie one to gry komputerowe więc czemu nie używać ich do porównań. Twój poprzedni post Cujo sugerował dokładnie to, że grafika zyskała większe znaczenie niż pozostałe wymienione elementy. Przynajmniej ja go tak odebrałem.

  9. Ja taką ZUMĘ traktuje jako grę szybką, łatwą i przyjemną. Swoisty zapychacz czasu – coś w co moge zagrać w pracy, w tramwaju lub w pociągu coby się zrelaksować przez 15 minut. Ciut inaczej widzę RPGi i inne gry, które absorbują i angażują człowieka w nieporównywalnie większym stopniu. Ale to kwestia na inną rozmowę. Co do znaczenia grafiki w grach, to uważam, że w dzisiejszych czasach jej niski poziom to tylko i wyłącznie kwestia lenistwa developerów. A tego akceptować nie zamierzam.

    • Co do znaczenia grafiki w grach, to uważam, że w dzisiejszych czasach jej niski poziom to tylko i wyłącznie kwestia lenistwa developerów. A tego akceptować nie zamierzam.

      Coś w tym jest. Chodź pewnie to nie zawsze kwestia lenistwa. Może też chodzić o brak umiejętności, finansów, czasu. O ile pierwszy czynnik to rzeczywiście wina developerów to pozostałe dwa już nie zawsze.

  10. Na razie są zapowiedzi, a w jakim stopniu są one prawdziwe dowiemy się wtedy, gdy gra znajdzie się na sklepowych półkach. Na razie pozostaje tylko czekać.

  11. Kurcze teraz to już się pogubiłem 🙂 w jakimś innym serwisie o grach nazwy lepiej podawać nie będę żeby bez reklamy było:P. Była recka Two Worlds i stwierdzenie ze Europa to nasi beta testerzy, pisano ze gra już wyszła na zachodzie i ma sporo błędów a sama firma pisze do niej łatki z prędkością karabinu maszynowego. Pomimo tych wszystkich bugów gra bardzo spodobała się piszącemu reckę za nowe pomysły, niezła grafike, [ tam foki naprawdę były lepsze] wciągającą fabułę i ogromną grywalność pomimo tych wszystkich błedów. Wróżył jej świetlaną przyszłość chodź powiedział ze tryb MP wymaga jeszcze wielu łatek

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here