Kiedy kilka miesięcy temu dowiedzieliśmy się, że Tekken 6 stracił ekskluzywność i trafi również na Xboksa 360 byliśmy w szoku. Tytuł, który jest niemalże kojarzony z marką Playstation trafi na konsolę rywala. Dziś z obozu Namco Bandai dochodzą bardzo niepokojące głosy. Pan Katsushiro Harada, jeden z producentów gry w wypowiedzi dla brytyjskiego magazynu X360 narzeka na sprzęt giganta z Redmond. Przede wszystkim Harada narzeka na mały nośnik danych. Dla niego i jego zespołu było sporym wyzwaniem upakowanie wszystkich danych na płycie DVD. Twierdzi również, że kłopotem na Xbox 360 były czasy ładowań. Harada powiedział również, że musieli się sporo napracować i wykorzystać maksimum mocy X’a, aby uzyskać płynność animacji podobną do tej z Playstation 3. Producent Tekkena 6 wspomina również, że mieli ogromne problemy z wersją na konsolę Sony – na pewnym etapie prac na grą zespół odpowiedzialny za Soul Calibur 4 musiał wspomóc swoim know-how i umiejętnościami ekipę Tekkena. Warto przy okazji przypomnieć, że wersja automatowa szóstej części gry, która pojawiła się 2007 roku bazuje, mówiąc bardzo oględnie, na „bebechach” Playstation 3.

Co jeszcze ciekawego powiedział Harada odnośnie xboksowego wydania Tekken 6? Stwierdził on, że:… Uważam, że dane i nasze doświadczenie zdobyte podczas dewelopingu mogą wpłynąć na rozwój nowej odsłony konsoli.

Bardzo ciekawa informacja. Czy Namco wie coś o nowym Xboksie i producent T6 odrobinę się zagalopował? Możemy tylko snuć przypuszczenia. Jednego jesteśmy pewni. Jak tylko nowy Tekken trafi do sprzedaży rozpocznie się cyrk zatytułowany: na której z konsol gra wygląda lepiej.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

11 KOMENTARZE

  1. do pracy Panie Harada, a nie jęczeć!!! Dobrze że na PCta tego nie piszą. . . czytali byśmy bezczelne zwroty, że jak działa za wolno, to trzeba sobie kupić nową grafikę. . . .

  2. Heh, typowe, a jak gra wyjdzie dobra to będzie „Jak widać nasz świetnie zgrany team developerski wraz ze wspaniałą współpracą z producentem pokazał po raz kolejny, że pomimo licznych trudności jest w stanie dostarczyć niezapomnianą grę, taką jak Tekken 6”. A jak gorzej będzie: „Trudności w programowaniu i liczne utrudnienia ze strony producenta konsoli okazały się za wysokie- takie gry jak Tekken 6 będą musiały poczekać do następnej generacji, na razie nie jesteśmy w stanie osiągnąć wymaganych przez nas standardów”. A więc pozostaje nam tylko czekać na udane wersje na obie konsole 😉

  3. Przeczytałem rzuciłem okiem na screeny i pytam gdzie ta super grafa. To wygląda gorzej od Doa 4 i Soul CaliburaNiech cwaniak na Wii zrobi wersję ;()

  4. Zaraz zaraz. . . to to juz wyszlo na automaty dwa lata temu? To oni dwa lata dlubia nad przeniesieniem gry na plyty DVD/BD ?!!

  5. Na Ps3 już jest gotowa. Czekają na dokończenie wersji na x360. Dziekuję Ci Microsoft i Namco! :/To jest szczyt bezczelności.

    • To jest szczyt bezczelności.

      To tylko siła pieniądza ;)patrz gry od SNK w automacie na „płycie” siedzą w zależności od modelu w sumie pecet z Celeronem lub C2Duo, a jakoś King of Fighters na PC nie wyjdzie choć z „palcem w nosie” mogliby wydać razem z wersjami konsolowymi. Nie wydadzą bo im się to nie opłaca http://www.valhalla.pl/news14124-Poznaj-bohate. . . hters.html

  6. A mnie zawsze ciekawi jak to mozliwe – „Harada narzeka na mały nośnik danych”, przeciez to zwykla bijatyka. Rozumiem ‚sandbox rpg’ czy inny rozbudowany tytuł, ale przeciez plyta zajmuje ok 8gb a mordobicia zmiescic nie moga. . Moze ktos mnie oswieci jak to jest?

  7. To jest szczeguł na obydwie konsole maja problemy z Tekkenem 6 czyli obie sa ruwnie słabe lub mocne to tylko zalezy od programisyuw moze mieza zawysoko!:)

Skomentuj Anonim Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here