Tak przynajmniej uważa Tim Sweeney, założyciel Epic Games. „Doświadczenia związane z wydaniem Gears of War na Xboxa 360 nauczyły nas radzić sobie z systemami o wielu rdzeniach. Pozwoliły nam także stworzyć silnik, który działa dobrze nawet na pecetach o niewielkiej mocy. To wszystko (doświadczenia zdobyte przy GoW przyp. red.) znakomicie przeniosło się na komputery osobiste” – mówi Sweeney.

Ten sam człowiek zasugerował, iż wszystko co Unreal Tournament 3 ma do zaoferowania zobaczymy już na komputerach wyposażonych w kartę graficzną obsługującą DirectX 10, posiadającą przynajmniej dwurdzeniowy procesor oraz 2GB pamięci RAM. W tej chwili nie znamy jeszcze dokładnej daty premiery tego tytułu. Przewiduje się, że do sklepów trafi on przed końcem roku. Sweeney zauważa również, że rynek pecetów z najwyższej półki nie jest w stanie póki co „utrzymać” gry, której produkcja kosztowała 10-20 milionów dolarów. Znakomicie pokrywa się to z badaniami przeprowadzonymi przez Valve. Pisaliśmy o nich dzisiaj.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

8 KOMENTARZE

  1. „rynek pecetów z najwyższej półki nie jest w stanie póki co „utrzymać” gry” jezeli dobrze rozumie to zaprzecza sam sobie. . .

  2. No wlasnie, ja tu zadnego zaprzeczenia nie widze. W koncu nie mowil, ze wymagany bedzie ten komp z 2GB RAM i karta dx10 tylko ze na takim kompie ujrzymy wszystko , co gra oferuje. . .

  3. LOL ale spece. . . ID software potrafilo zrobic super elastycznego q3a osiem lat temu. Valve potrafilo zrobic niesamowicie wyglądający HL2 o naprawde niskich wymaganiach. a ci męczą sie z tym swoim silnikiem od bog wie jak dawna i czekają az kazdy PC bedzie mial po pare rdzeni zeby powiedziec ze zrobili gre z niskimi wymaganiami 😀

    • LOL ale spece. . . ID software potrafilo zrobic super elastycznego q3a osiem lat temu.

      Po pierwsze to ten silnik jest bardzo elastyczny, UT2004 chodzi nawet na duronie 1200 i GF4MX, Epic już dawno napisał że gra będzie chodzić na komputerach „klasy” DX9. Co do silnika to nie jest tak że jest wersja UE2 a potem UE3, wiele tytułów chodzi na silnikach „pośrednich” zobacz chociażby Splinter Cell’a.

      Valve potrafilo zrobic niesamowicie wyglądający HL2 o naprawde niskich wymaganiach.

      To co wczoraj wyglądało niesamowicie dzisiaj może wyglądać co najwyżej dobrze, widziałeś screeny z U3 albo GoW? Nie wiesz nic o wymaganiach wersji finalnej więc nie ma o czym gadać. Poza tym o ile dobrze pamiętam Lost Coast nie chodzi już tak płynnie na byle czym prawda?Co do 3 części twojej wypowiedzi to gdybyś był bardziej zorientowany w temacie to wiedziałbyś że to nie silnik ich wstrzymuje tylko prośba dystrybutorów konsol o rozwinięcie trybu single player i teraz kolesie projektują mapy dla tych co be netu :/

  4. opalen: gra ma chodzic na słabszych PC a póki co nie utrzymują jej najmocniejsze. . tego nie rozumiesz. . . ?

    Opalen ja widzę, że ty nie rozumiesz. Gra będzie chodzić na słabszych pecetach ale tych najdroższych jest tak niewiele, że nie zwrócą kosztów produkcji. Rusz głową to nie jest trudne

    • Opalen ja widzę, że ty nie rozumiesz. Gra będzie chodzić na słabszych pecetach ale tych najdroższych jest tak niewiele, że nie zwrócą kosztów produkcji. Rusz głową to nie jest trudne

      Mysle ze ten news jest poprostu zle napisany. A ty nie potrafisz tego wytlumaczyc.

Skomentuj Krzysiek Pielesiek Anuluj odpowiedź

Please enter your comment!
Please enter your name here