Szef dystrybucji w Ubisofcie, Jay Cohen, w wywiadzie dla serwisu Gamesindustry.biz, przyznał, że jego firma ma zamiar dostarczać przynajmniej 3 nowe IP (Intellectual Property) co 3 lata, co ma jeszcze bardziej umocnić silną pozycję firmy w branży.

Cohen twierdzi, że znacznie lepiej jest stworzyć własną licencję, niż tworzyć gry w oparciu o cudzą: „Wystarczy spojrzeć na Sega 2k Sports. Posiadali licencję NFL, lecz została im odebrana. Rany, są teraz w beznadziejnej sytuacji…to dosyć pokaźna dziura w planie wydawniczym. Wszystko dlatego, że licencja się skończyła, lub ktoś ją po prostu zabrał”.

Ubisoft ma w posiadaniu wiele świetnych licencji – wystarczy wymienić takie tytuły jak Rayman czy nowe Red Steel i Assassin’s Creed. Zdaniem Cohena, nowe produkcje są niezwykle ważne dla każdego studia developerskiego, ponieważ stają się one automatycznie własnością twórcy, co w przyszłości może zaprocentować pokaźną biblioteką gier na koncie firmy. I oszczędzić czasu przy produkcji gier.

[Głosów:0    Średnia:0/5]
PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułOkami na Wii?
Następny artykułRecenzujemy Crackdown

3 KOMENTARZE

  1. Kiedys nie bylo licencji dla zawodnikow i mozna bylo sobie uzywac ich imion i nazwisk za darmo. Dzieki temu Sennsible Soccer miało pełne składy z całego świata, włącznie z Polska ;]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here